سارقان سیم شبکه برق هوایی شاهین‌شهر و خمینی‌شهر دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو سارق سیم برق در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شاهین‌شهر و اعتراف آنها به ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: درپی وقوع چندین فقره سرقت سیم شبکه برق هوایی در بخش میمه شهرستان شاهین‌شهر که باعث نارضایتی شهروندان شده بود موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی ردپای دو سارق سابقه‌دار را در این سرقت‌ها به دست آورده و تلاش برای دستگیری آنان را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: سرانجام کارآگاهان حین گشت‌زنی‌های نامحسوس خود سارقان را که قصد انجام سرقت سیم برق در یکی از محلات را داشتند، شناسایی کردند که متهمان به محض مشاهده مأموران متواری شدند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان بلافاصله به تعقیب متهمان پرداخته و در یک اقدام ضربتی آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند که در نهایت این افراد در تحقیقات صورت گرفته به ۱۵ فقره سرقت سیم برق در شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه و خمینی‌شهر اعتراف کردند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهمان پس از اعتراف صریح به عمل مجرمانه خود تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: با توجه به اینکه سارقان سیم و کابل‌های سرقتی را به یک ضایعاتی می‌فروختند پیگیری برای دستگیری مالخر این پرونده نیز در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 567958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.