اهمیت بازآفرینی بافت‌ فرسوده در خرم‌آباد

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه تاکنون بازآفرینی بافت فرسوده در این شهر انجام نشده است، گفت: بازآفرینی بافت‌های فرسوده در خرم‌آباد امری ضروری است و باید توسط مدیران شهری پیگیری شود.

حمیدرضا صفریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تاکنون در سطح شهر خرم‌آباد بازآفرینی بافت فرسوده انجام نشده است، اظهار کرد: بازآفرینی بافت‌های فرسوده در خرم‌آباد امری ضروری است و باید توسط مدیران شهری پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه خرم‌آباد شهری قدیمی با بافت‌های فرسوده است، گفت: تاکنون آن طور که باید به موضوع احیای بافت فرسوده توجه نشده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تاکید کرد: بافت‌های فرسوده فراوانی در سطح شهر خرم‌آباد وجود دارد که انتظار می‌رود سازمان عمران بازآفرینی شهری شهرداری خرم‌آباد پای کار بیاید و بافت‌های فرسوده را بازآفرینی کند تا شهری خرم و آباد داشته باشیم.

وی تصریح کرد: جانمایی پل شهدای حاج عمران در شهر خرم‌آباد مناسب نیست؛ به طوری که این پل در بحث سیل در سال‌های گذشته خسارت‌های فراوانی به شهروندان و شهرداری وارد کرده است.

صفریان اظهار کرد: در بحث سرعت‌گیرها و سرعت‌کاه‌ها در شهر خرم‌آباد هیچ‌گونه استانداردی رعایت نشده است و امیدواریم در این راستا سازمان مربوطه اقدامات مؤثری را انجام دهد.

کد خبر 567916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.