تخفیف ۲۵ درصدی پرداخت نقدی عوارض ساختمانی در قم

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: شهروندانی که تا سی‌ویکم تیرماه سال‌ جاری نسبت به پرداخت نقدی عوارض ساختمانی خود اقدام کنند، مشمول ۲۵ درصد کاهش عوارض ساختمانی (تخفیف) می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد وحیدنیا با اشاره به تخفیف پرداخت نقدی عوارض ساختمانی در قم، اظهار کرد: با توجه به لایحه ارسالی توسط شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر، شهروندانی که تا سی‌ویکم تیرماه سال‌جاری نسبت به پرداخت نقدی عوارض خود اقدام کنند مشمول ۲۵ درصد کاهش عوارض (تخفیف) می‌شوند.

وی بیان اینکه اعمال تخفیف‌ها در چهارماهه دوم و سوم سال نیز انجام می‌شود، ادامه داد: این تخفیف‌ها در چهارماهه دوم سال جاری ۲۰ درصد و در چهارماهه سوم سال نیز ۱۵ درصد خواهد بود.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم، تصریح کرد: پرداخت نقدی عوارض نوسازی سال ۱۴۰۱ تا پایان شهریورماه علاوه بر ۱۰ درصد جایزه خوش‌حسابی، مشمول ۳۰ درصد تخفیف بهای خدمات پسماند خواهد بود.

وی در خصوص بهره‌مندی شهروندان قم از این نوع تخفیف‌ها برای پرداخت عوارض ساختمانی، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای بهره‌مندی از این تخفیف‌ها به مناطق هشت‌گانه شهرداری قم مراجعه کنند.

کد خبر 567887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.