اجرای پیاده‌راه در باقیمانده خیابان آیت‌الله مرعشی‌نجفی (ره)

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: قسمتی از کف‌سازی خیابان آیت‌الله مرعشی‌نجفی (ره) سنگفرش و قسمت دیگر آن آسفالت شده است و اجرای پیاده‌راه در باقیمانده خیابان انجام می‌شود.

محسن محرری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ترمیم آسفالت و احداث پیاده‌راه خیابان بین صحن فاطمی و شبستان امام خمینی (ره)، اظهار کرد: وجود گیت‌های بازرسی در خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی (ره) مشکلاتی برای شهروندان، داشته است و علت اجرا نشدن پیاده‌راه در این نقطه وجود گیت‌های بازرسی است.

وی با بیان اینکه روند احداث پیاده‌راه در خیابان آیت‌الله مرعشی‌نجفی (ره) و آرام‌سازی در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س)، انجام می‌شود، ادامه داد: آسفالت بخشی از این خیابان باقی‌مانده و منظره ناخوشایندی را ایجاد کرده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: با توجه به آرام‌سازی خیابان آیت‌الله مرعشی‌نجفی (ره) و تردد نداشتن خودرو بخش قابل‌توجهی از شهروندان که قصد ورود به حرم مطهر را ندارند و می‌خواهند به خیابان آیت‌الله مرعشی‌نجفی (ره) تردد کنند با مانع گیت مواجه می‌شوند و لازم است که این مشکل رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: قسمتی از کف‌سازی خیابان آیت‌الله مرعشی‌نجفی (ره) سنگفرش و قسمت دیگر آن آسفالت شده است و علاوه‌بر این مانع گیت نیز موجب اعتراض شهروندان در ترددهای روزانه شده است.

محرری در خصوص اجرای پیاده‌راه در قسمت باقیمانده این خیابان، گفت: در صورت تدوین طرح امنیتی جدید در این منطقه از سوی شورای تأمین استان، شهرداری قم آماده اجرای پیاده‌راه در باقیمانده این خیابان خواهد بود.

کد خبر 567850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.