هوای اصفهان در مدار ناسالم ماند/۹ ایستگاه در وضعیت قرمز و نارنجی

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم فروردین‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم فروردین‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه جی با شاخص ۱۷۶ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) است.

ایستگاه استانداری اصفهان با شاخص ۱۱۴، انقلاب با شاخص ۱۱۲، باهنر با شاخص ۱۱۱، پروین با شاخص ۱۱۵، خرازی با شاخص ۱۳۳، رودکی با شاخص ۱۱۸، فیض با شاخص ۱۳۷ و کاوه با شاخص ۱۲۱ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

ایستگاه احمدآباد با شاخص ۸۹، رهنان با شاخص ۹۹، فرشادی با شاخص ۸۸، میرزاطاهر با شاخص ۷۶ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۹۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر، مبارکه و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۰۱ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ایستگاه مبارکه با شاخص ۶۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) و ایستگاه سجزی با شاخص ۱۵۴ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 567809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.