پیش‌بینی بورس فردا ۲۳ فروردین ۱۴۰۱+ اخبار لحظه‌ای

پیش‌بینی می‌شود که بازار فردا (سه‌شنبه) بازاری با حجم و ارزش معاملات پایین‌تر باشد و احتمال منفی شدن شاخص کل و مثبت بودن شاخص هم وزن نیز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اتمام بازار خبری منتشر شد مبینی بر عوارض ۱۷ درصدی بر صادرات فولاد کشور که این خبر می‌تواند منجر به ایجاد فشار فروش در نمادهای فولادی در بازار فردا شود و به تبع اینها سایر بازار نیز به سمت عرضه‌های شدید کشیده شود.

بازار روز شنبه شاهد رشد ۱۵ هزار واحدی، بازار امروز رشد پنج هزار واحدی و پیش بینی می‌شود که بازار فردا تغییرات در محدوده دو تا سه هزار واحد مثبت باشد و یا قانون جدید منجر به افزایش سطح عرضه‌ها در کلیت بازار شود.

بیشترین ورود پول حقوقی‌ها طی معاملات امروز مربوط به نمادهای شپنا، خساپا و بملت و فولاد بوده است که پیش بینی می‌شود سه نماد ابتدایی در بازار فردا رفتار تعادلی اما نماد فولاد به دلیل قانون جدید در دامنه منفی معامله شود.

ارزش و حجم معاملات نیز در سطح مطلوبی قرار ندارد و پیش بینی می‌شود که در بازار این سطح مجدد کاهش پیدا کند. بر اساس مفروضات فوق پیش بینی می‌شود که بازار فردا بازاری با حجم و ارزش معاملات پایین‌تر باشد و احتمال منفی شدن شاخص کل و مثبت بودن شاخص هم وزن نیز وجود دارد.

کد خبر 567775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.