استفاده از اتوبوس‌ گردشگری در طول سال

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فعالیت اتوبوس گردشگری در باغ فدک، گفت: افزایش تعداد اتوبوس‌های گردشگری در سطح شهر و در طول سال می‌تواند ایده خوبی برای بازدید مسافران و گردشگران در بازدید از آثار و اماکن تاریخی و دیدنی اصفهان باشد.

احمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه مدیریت خوبی را در ستاد خدمات سفر شهر اصفهان شاهد بودیم، اظهار کرد: اگر در شرق، جنوب و غرب اصفهان مجموعه‌ای مانند باغ فدک ایجاد شود در تمام ورودی‌ها شاهد اسکان بی‌دغدغه مسافران خواهیم بود که می‌تواند به ارائه خدمات بهتر نیز کمک کند.

وی ادامه داد: برای بهبود کیفیت ارائه خدمات نوروزی توسط شهرداری اصفهان بهتر بود تشکیلات و کمیته‌ها در مقیاس کوچک‌تر در مناطق نیز فعال می‌شدند تا با ستاد مرکزی هماهنگی داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فعالیت اتوبوس‌های گردشگری در باغ فدک، گفت: افزایش تعداد اتوبوس‌های گردشگری در سطح شهر و در طول سال می‌تواند ایده خوبی برای بازدید مسافران و گردشگران در آثار و اماکن تاریخی و دیدنی اصفهان باشد.

وی با بیان اینکه برخی خدمات سفر از روز یازدهم فروردین تعطیل شد، افزود: در ایام تعطیلات نوروز، با توجه به تعداد زیاد مسافران در اصفهان ضروری بود، تمام خدمات تا روزهای سیزدهم و چهاردهم فروردین به مسافران ارائه شود.

شریعتی در خصوص بازدیدها و نظارت‌های نوروزی از نحوه خدمات‌رسانی در مناطق شهری به مسافران نوروزی، اظهار کرد: در هر منطقه استعداد و ظرفیت‌های خدمت‌رسانی مختلفی وجود دارد و در بازدیدهایی که در ایام نوروز انجام دادیم مشخص شد که در برخی مناطق و حوزه‌ها کمتر کار شده است.

وی با بیان اینکه جای نمایشگاه‌های صنایع دستی در ورودهای شهر اصفهان خالی است، خاطرنشان کرد: برپایی چنین نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های محلی می‌تواند فرصتی برای استفاده از ظرفیت اصناف، معرفی کالا و خدمات آن‌ها باشد.

کد خبر 567702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.