رونالدو از خانواده هوادار اورتون عذرخواهی کرد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، دوشنبه بیست‌ودوم فروردین ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

دیلی میرر:

* طبق گزارش‌ها، باشگاه لایپزیگ در حال تلاش برای ربودن اریک تن هاخ سرمربی هلندی از منچستریونایتد برای تبدیل او به عنوان سرمربی جدید خود است.

رونالدو از خانواده هوادار اورتون عذرخواهی کرد!



رومن آبراموویچ مالک روس، که با تحریم اتحادیه فوتبال انگلیس، پس از اتمام روند فروش چلسی، تلاش خواهد کرد تا باشگاه اسپانیایی والنسیا را بخرد.

* طبق گزارش‌های موجود، هافبک هلندی باشگاه منچستریونایتد، دونی ون دی بیک و شریکش استل برگکمپ، اولین فرزند مشترک خود را به دنیا آوردند.

* علی‌رغم محدودیت‌های نقل و انتقالاتی که بر سر باشگاه چلسی وجود دارد، با این حال آبی‌ها در تلاش برای جذب "خایون ادواردز"، بازیکن شگفت‌انگیز پایه‌های آرسنال هستند.

* مادر "بوریس بکر" تنیسور سابق و پر افتخار آلمانی، به قاضی دادگاه التماس کرده که او را به خاطر مخفی کردن میلیون‌ها دلار برای جلوگیری از پرداخت بدهی‌های ورشکستگی‌اش به زندان نبرد.

دیلی میل:

* وین رونی سرمربی تیم فوتبال دسته دومی دربی کانتی انگلیس، پس از یک حمله عجیب که در آن او خواستار محرومیت یک داور به دلیل یک تصمیم بحث‌برانگیز پنالتی شد، با تحریم اتحادیه فوتبال انگلیس روبه‌رو شد.

رونالدو از خانواده هوادار اورتون عذرخواهی کرد!

سان:

* یکی از مؤسسات خیریه برجسته کودکان بریتانیا از کریستیانو رونالدو ستاره منچستریونایتد پس از اینکه یک هوادار جوان و اوتیسمی اورتون را کبود کرد و گوشی او را شکست، فاصله گرفت.

* داروین نونز مهاجم جوان و آینده دار بنفیکا که هدف نقل و انتقالات منچستریونایتد و آرسنال است، توسط سرمربی باشگاه پرتغالی، ۱۱۳ میلیون پوند ارزش‌گذاری شده است.

* در اتفاقی عجیب، سه راننده حرفه‌ای آمریکایی به نام‌های "نسکار" و "تای گیبز" و "سم مایر" در مقابل هواداران حیرت‌زده در پیست مارتینسویل با مشت‌های گره کرده، با یکدیگر درگیر شدند.

دیلی تلگراف:

* مادر هوادار اورتون که گفته می‌شود در حادثه‌ای با کریستیانو رونالدو در گودیسون پارک مورد تعرض قرار گرفت، درباره تلاش "عجیب" مهاجم منچستریونایتد برای عذرخواهی از آن‌ها، صحبت کرد.

تایمز:

* اریک تن هاخ صورتی که موافقت کند سرمربی بعدی منچستریونایتد شود، مایل است که رابین فن پرسی را به عنوان یکی از دستیاران مربی خود به اولدترافورد بازگرداند.

* ماکو وونیپولا بازیکن انگلیسی راگبی، یک ماه دیگر مصدوم خواهد بود، زیرا در ماه مارس از ناحیه مچ پا دچار مشکل شد، و این به این معنی است که او تا پایان فصل نمی‌تواند بازی کند.

* این تابستان پس از موافقت شورای بین‌المللی کریکت برای دور شدن از سیاست اجباری استفاده از داور خانگی در مسابقات بین‌المللی، حداقل یک داور بی‌طرف برای تمام آزمون‌های خانگی انگلستان وجود خواهد داشت.

کد خبر 567619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.