شهروندان قبل از ساخت‌وساز مجوزهای لازم را دریافت کنند

سرپرست شهرداری منطقه سه بندرعباس، از اجرای رأی کمسیون ماده ۱۰۰ در مورد ساخت‌وساز غیرمجاز توسط شهرداری این منطقه خبر داد و گفت: شهروندان قبل از اقدام به ساخت‌وساز باید مجوزهای لازم را دریافت و قوانین را رعایت کنند تا شاهد اتلاف وقت و سرمایه نباشیم.

عباس بهمن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات قانونی شهرداری برای مقابله با تخلفات ساخت‌وساز، اظهار کرد: ساخت‌وسازهای غیرمجاز، همواره بخش بزرگی از پرونده‌های شهرداری را تشکیل می‌دهد.

وی تصریح کرد: در راستای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه به منظور پیگیری و نظارت بر حسن اجرای قوانین و همچنین انجام اقدامات لازم در جهت مراقبت و صیانت قانون‌مند از حقوق عمومی، ضمن تهیه مستندات از قبل و بعد از اقدام انجام شده با حسن تدبیر و رعایت حقوق شهروندی با کمترین خسارت به مالک نسبت به بازگشت به حالت سابق و انجام موارد قانونی، عملیات تخریب صورت گرفته است.

سرپرست منطقه سه شهرداری بندرعباس با بیان اینکه پرونده‌های زیادی در واحد اجرای احکام این منطقه وصول شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است، افزود: شهرداری انتظار دارد شهروندان و مسئولان، قانون را رعایت کنند تا کمترین هزینه و اختلافات را در بررسی‌ها داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان قبل از اقدام به ساخت‌وساز باید تمام مجوزها را دریافت و قوانین را رعایت کنند تا سبب اتلاف وقت و سرمایه برای خود و شهرداری نشوند.

کد خبر 567593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.