۳مصدوم در انفجار مسکن مهر گلستان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: بامداد امروز، یک واحد مسکونی در مسکن مهر گلستان منفجر شد که در پی آن، سه نفر مصدوم شدند و به علت شدت حادثه به مشاعات و واحدهای مجاور مجتمع نیز خسارات زیادی وارد شد.

موسی‌الرضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حادثه انفجار منزل در یکی از مجتمع‌های مسکن مهر گلستان رخ داد که با تماس شهروندان، دو تیم عملیاتی از ایستگاه‌های شماره یک و چهار آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های اولیه، علت حادثه نشت و تجمع گاز مایع و جرقه ناگهانی عنوان شد که انفجار شدید واحد مسکونی را در پی داشت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با بیان اینکه سه نفر از اعضای خانواده مصدوم و با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، خاطرنشان کرد: به علت شدت زیاد انفجار، واحدی که حادثه در آن رخ داده بود، تخریب و به مشاعات و واحدهای مجاور مجتمع نیز خسارات زیادی وارد شد؛ دو خودرو که در پایین و بیرون مجتمع پارک بودند نیز بر اثر سقوط دیوار پذیرایی واحد حادثه دیده خسارات کلی دیدند.

صفری اضافه کرد: نیروهای سازمان در بازدید از سایر منازل مجتمع و بررسی خسارات وارد شده، مشاهده کردند بیشتر واحدها از وسایل گازسوز و شلنگ‌کشی غیراستاندارد و ناایمن به جای لوله‌کشی استاندارد گاز استفاده می‌کنند که تداوم استفاده از این وسایل، حوادث تلخ و ناگواری به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 567551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.