نظر کارشناسان داوری درباره صحنه‌های مشکوک دیدار پرسپولیس و آلومینیوم

کارشناسان مطرح داوری به بررسی صحنه‌های مشکوک داوری دیدار امشب پرسپولیس و آلومینیوم پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه، در یک بازی حساس از مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران، میان دو تیم پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک برگزار شد و در نهایت آلومینیوم با نتیجه ۳ بر ۲ پرسپولیس را در یک بازی پرگل شکست داد تا در نیمه‌نهایی به خلیج‌فارس ماهشهر برخورد کند.

صحنه‌های بحث برانگیز و مشکوک داوری این مسابقه توسط نوید مظفری و نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا بررسی شده که در ادامه می‌خوانید:

در اواخر نیمه‌نخست تمیروف درون محوطه جریمه آلومینیوم روی زمین افتاد که داور تشخیص پنالتی داد و منجر به گل دوم پرسپولیس شد.

نوید مظفری: تصمیم داور در اعلام ضربه پنالتی برای پرسپولیس دقیقه ۴۷ اشتباه بود. در تصاویر کاملاً مشخص بود که بازیکن آلومینیوم خطای هل دادن را انجام نمی‌دهد.

نوذر رودنیل: هیچ برخوردی در محوطه جریمه صورت نگرفت.

در دقیقه ۷۰ بازی، یک پنالتی به‌سود آلومینیوم اراک اعلام شد و شاگردان رحمتی تواستند به گل سوم برسند.

نوید مظفری: اعلام پنالتی و کارت زرد به نفع آلومینیوم صحیح بود و چون نوع خطای دروازبان پرسپولیس جدال بر سر توپ بود، نیازی به اخراج دروازبان پرسپولیس هم نبود.

نوذر رودنیل: هم پنالتی صحیح بود و هم کارت زرد به درستی داده شد.

در دقیقه ۹۵ توپ درون محوطه جریمه آلومینیوم به‌نظر به دست وحید محمدزاده برخورد کرد اما داور دستور به ادامه بازی داد.

نوید مظفری: در دقیقه پایانی بازی داور باید اعلام خطای هند به نفع پرسپولیس می‌کرد.

نوذر رودنیل: در آن شلوغی مدافع آلومینیوم توپ را با دست زد اما داور به‌خاطر جای‌گیری نامناسب صحنه را ندید و پنالتی نگرفت.

کد خبر 567466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.