کشف ۱۵ پرونده جرایم اقتصادی به ارزش ۲۵۸ میلیارد ریال در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۵ پرونده جرایم اقتصادی به ارزش ۲۵۸ میلیارد ریال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ۱۶ روز ابتدایی سال جاری، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری پیرامون اقدامات صورت گرفته درخصوص مقابله با جرایم اقتصادی، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ۱۶ روز ابتدایی سال جاری، ۱۵ پرونده جرایم اقتصادی را کشف کردند که ارزش این پرونده‌ها در مجموع بالغ بر ۲۵۸ میلیارد ریال است.

وی افزود: در همین رابطه ۱۵ نفر که مرتکب جرایم اقتصادی شده بودند با تلاش بالای مأموران شناسایی و دستگیر و پس از جمع‌آوری مدارک و مستندات قانونی به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه عمده موضوع این پرونده‌ها زمین‌خواری، فرار مالیاتی، اخلال در نظام اقتصادی بازار و احتکار بوده‌اند، خاطرنشان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان با هوشمندی تمام، فعالیت‌های مجرمانه در حوزه‌های اقتصادی را رصد کرده و با افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود در زندگی افراد جامعه اختلال ایجاد کنند، برخورد قاطع و قانونی می‌کنند.

کد خبر 567443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.