گردوخاک در اصفهان تا پایان هفته ادامه دارد/کاهش ۴درجه‌ای دمای هوا

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، وقوع پدیده گردوغبار در منطقه شرق و مرکز استان را منجربه کاهش دید و کیفیت هوا دانست و گفت: پدیده گردوخاک، امروز بعدازظهر به اوج می‌رسد، فردا کمی ضعیف می‌شود اما تا پایان هفته این وضعیت ادامه دارد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی، نشان دهنده جوی نسبتاً ناپایدار تا پایان هفته روی استان اصفهان است و در این مدت در اکثر مناطق استان گاهی افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی وقوع پدیده گردوغبار در منطقه شرق و مرکز استان را منجربه کاهش دید و کیفیت هوا دانست و افزود: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده دو تا چهار درجه کاهش می‌یابد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌ها را ۲۹ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: دمای هوا در خنک‌ترین ساعت‌های شبانه‌روز آینده به ۱۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان خوروبیابانک با دمای ۳۱ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین نقطه استان است، خاطرنشان کرد: خنک‌ترین شهرستان استان نیز میمه با دمای سه درجه بالای صفر خواهد بود؛ همچنین پدیده گردوخاک امروز بعدازظهر به اوج می‌رسد، فردا بعدازظهر کمی ضعیف می‌شود اما تا پایان هفته این وضعیت ادامه دارد.

کد خبر 567354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.