آگاهی‌بخشی به شهروندان کلید حل مشکلات است

شهردار تبریز گفت: بخشی از شهروندان نسبت به قوانین و ضوابط مربوط به حوزه مدیریت شهری، آگاهی و اطلاعات کافی ندارند؛ لذا آگاهی‌بخشی کلید حل مشکلات شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یعقوب هوشیار با اشاره به فعالیت‌های میز خدمت و تعامل با شهروندان تبریز، اظهار کرد: در ارتباط با مراجعات مردمی، احساس می‌شود در دو بخش خلأ وجود دارد که سعی می‌کنیم در کمترین زمان نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه بخشی از شهروندان نسبت به قوانین و ضوابط مربوط به حوزه مدیریت شهری آگاهی و اطلاعات کافی ندارند، ادامه داد: این اتفاق باعث می‌شود در مسیری حرکت کنند که مشکلاتی بروز پیدا کند.

شهردار تبریز با تاکید بر تلاش‌های شهرداری برای تغییر نگرش شهروندان در این بخش، گفت: در این باب، بنده و همکارانم تلاش خواهیم کرد که از طریق آگاهی‌بخشی به مردم و توسعه آموزش در این حوزه، تغییراتی در نگرش شهروندان به موضوعات و وظایف شهرداری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بخش دیگری از مشکلات نیز به بحث‌های ساختاری مربوط است، تصریح کرد: برخی اوقات عدم‌همگرایی بین شهرداری و دستگاه‌های دیگر، نواقص و مشکلاتی را به بار می‌آورد که طی سه ماهه اول فعالیت‌مان، تلاش خواهیم کرد این مشکل را اصلاح و به حداقل برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: در ۱۴ محور به شورای شهر تبریز برنامه خود را ارائه داده‌ام و تلاش می‌کنیم با تحقق‌بخشی به این محورها و ایجاد تحول در ساختارهای سنتی، در کوتاه‌ترین زمان بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کنیم.

کد خبر 567043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.