مسئولان قضایی با عوامل هتک حرمت حرم رضوی برخورد قاطع داشته باشند

امام جمعه بادرود گفت: هتک حرمت حریم رضوی و سوءقصد به سه تن از فضلای با سابقه درخشان جهادی، آن هم در سومین روز ماه مبارک رمضان توسط فرد وهابی تکفیری محکوم است و از مسئولان دستگاه قضائی و امنیتی می‌خواهیم هرچه سریعتر اقدام و برخورد قاطع و انقلابی با همه عوامل آن داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه بادرود، هتک حرمت حریم رضوی و سوءقصد به سه تن از فضلای با سابقه درخشان جهادی آن هم در سومین روز ماه مبارک رمضان توسط فرد وهابی تکفیری را شدیداً محکوم کرد.

وی با بیان اینکه از مسئولان دستگاه قضائی و امنیتی می‌خواهیم هرچه سریع‌تر اقدام و برخورد قاطع و انقلابی با همه عوامل آن داشته باشند، افزود: شهادت در راه خدا افتخار ماست دشمن مستاصل و درمانده از هوشیاری و استقامت مردم هر روزه به زعم خود توطئه‌ای را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و مردم مقاوم ما تدارک می‌بیند غافل از اینکه این خون مظلومان مردم را بیدارتر می‌کند و صحنه را برای دشمنان تنگ‌تر خواهد کرد.

امام جمعه بادرود تصریح کرد: دشمنان اسلام بدانند که مردم مسلمان ایران و روحانیت فداکار در هیچ شرایطی دست از حمایت از اسلام ناب محمدی، انقلاب، ولایت و رهبری برنخواهند داشت. فرزند شهید اصلانی گفت که دشمنان فکر نکنند که با شهادت پدرم در راه نظام و انقلاب سرد می‌شویم هرگز، بلکه قوی‌تر و مصمم‌تر راه شهیدان را ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: دشمنان باید بدانند که با این کارهای احمقانه و بزدلانه هیچ‌گاه نمی‌توانند در بین مردم و مسئولین خللی ایجاد کند. بدانند که ما رهروان راه شهدا، حافظان و حامیان امنیت، وحدت و انقلاب هستیم و پشت سر مقام معظم رهبری حرکت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام قاسمی با اشاره به بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای، گفت: کاخ سفید در سال ۵۸ ارتباطات سیاسی خود را با جمهوری اسلامی ایران قطع کرد و دشمنان بر این عقیده بودند که ملت ایران نمی‌تواند بدون وابستگی به غرب به حیات خود ادامه دهد لذا با استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران روح اعتماد به خود در ملت ایران دمیده شد و جوانان غیور ایران برای قطع وابستگی به بیگانگان راه علم و پیشرفت را در پیش گرفتند.

وی ادامه داد: علی‌رغم تحریم‌ها و تحمیل هشت سال جنگ علیه ایران، فرزندان غیور و افتخارآفرین میهن اسلامی نه تنها از تلاش و مجاهدت دست برنداشتند بلکه هر روز برگ زرینی بر افتخارات کشور آفریدند، دستیابی جوانان پرتلاش ایران به دانش صلح‌آمیز هسته‌ای از جمله افتخارات این دانشمندان نخبه جوان ایرانی است که تمام دشمنان را به شگفتی واداشته است.

امام جمعه بادرود اظهار کرد: روز ملی فناوری هسته‌ای روزی است که ایران مقتدر اسلامی به صورت رسمی به جمع کشورهای دارای انرژی هسته‌ای پیوست و این یک افتخار در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید قدر این فرصت‌ها و افتخارات را بدانیم زیرا دستاوردهای علمی برای کشور با تحمل سختی‌ها و سنگ‌اندازی‌های دشمنان همراه بوده است.

کد خبر 566856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.