۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
سقوط ۹ درخت و یک دستک در اصفهان

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: به‌رغم تلاش عوامل فضای سبز در راستای حفظ و نگهداری فضای سبز، روز گذشته (پنج شنبه) بر اثر وزش باد شدید ۹ اصله درخت و یک دستک در شهر سقوط کرد.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ضمن سیاست نگهداری و حفظ درختان که در سال گذشته با شعار «درخت بانی» فعالیت‌های خود را آغاز کرد، نسبت به رفع خطر درختان خطرآفرین اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: به‌رغم تلاش عوامل فضای سبز در راستای حفظ و نگهداری فضای سبز، روز گذشته (پنج شنبه) بر اثر وزش باد شدید ۹ اصله درخت و یک دستک در شهر سقوط کرد.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ضمن ابراز تأسف از حادثه سقوط درخت و وارد شدن آسیب جدی به راکب موتورسیکلت که روز گذشته _پنجشنبه، هجدهم فروردین‌ماه_ در خیابان جی اصفهان اتفاق افتاد و آرزوی بهبودی برای سلامتی او، افزود: خشکسالی و کم‌آبی باعث ضعف عمومی درختان شهر شده است.

وی افزود: از شهروندان تقاضا می‌شود در هنگام وزش باد از پارک خودرو زیر درختان کهنسال خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه درخت در حال سقوط یا خطر آفرین مراتب را به سامانه ۱۳۷ شهرداری اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر 566817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.