هوای اصفهان ناسالم است/همه ایستگاه‌ها در وضعیت قرمز و نارنجی

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _جمعه نوزدهم فروردین‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۳۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _جمعه نوزدهم فروردین‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۳۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه پروین با شاخص ۱۵۵، انقلاب با شاخص ۱۶۰ و خرازی با شاخص ۱۶۶ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش هوای کلان‌شهر اصفهان اکنون در ایستگاه احمدآباد با شاخص ۱۱۴، استانداری اصفهان با شاخص ۱۴۵، باهنر با شاخص ۱۴۰، جی با شاخص ۱۳۶، رهنان با شاخص ۱۱۴، فرشادی با شاخص ۱۲۱، فیض با شاخص ۱۲۵، کاوه با شاخص ۱۱۱، میرزا طاهر با شاخص ۱۱۲ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۴۶ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست. در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۲۲ و مبارکه با شاخص ۱۱۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و ایستگاه سجزی با شاخص ۱۶۹ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 566804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.