احداث پارک‌های محله‌ای در قائم‌شهر

شهردار قائم‌شهر، احداث پارک‌های محله‌ای را از برنامه‌های مهم شهرداری در سال‌جاری اعلام کرد و گفت: پارک «سراج» و «سیاه‌رود» برای پذیرایی و اسکان مسافران ساماندهی و تجهیز شد و کارکنان شهرداری از پانزدهم اسفندماه سال گذشته تا چهاردهم فروردین‌ماه امسال به صورت شبانه‌روزی پای کار بودند.

کاظم علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، احداث پارک‌های محله‌ای را از برنامه‌های شهرداری قائم‌شهر عنوان و اظهار کرد: احداث پارک محله‌ای در کوچه اخوان و خیابان کفشگرکلا از برنامه‌های در دست اقدام شهرداری قائم‌شهر است؛ از شهروندانی که زمین‌های بزرگی در سطح شهر دارند و متقاضی تغییر کاربری هستند، دعوت به همکاری می‌کنیم تا شهرداری ضمن پرداخت قدرالسهم خود، از این زمین‌ها برای احداث بوستان و پارک‌های محله‌ای استفاده کند.

وی با بیان اینکه شهرداری قائم‌شهر، نگاه برنامه‌محور دارد، افزود: پارک سراج و پارک سیاه‌رود با صرف هزینه ۸۰۰ میلیون تومان، برای پذیرایی و اسکان مسافران ساماندهی و تجهیز شد و کارکنان شهرداری قائم‌شهر از پانزدهم اسفندماه سال گذشته تا چهاردهم فروردین‌ماه امسال به صورت شبانه‌روزی پای کار بودند.

شهردار قائم‌شهر خاطرنشان کرد: برپایی سه ایستگاه نوروزی در مبادی ورودی شهر، نصب المان‌های نوروزی در سطح شهر، توزیع و نصب ۲۵۰ باکس زباله، رنگ‌آمیزی بلوارهای کمربندی شمالی و خط‌کشی محورهای مواصلاتی با کمک اداره راهداری از جمله اقدامات انجام شده است.

علیپور گفت: شهرداری قائم‌شهر بعد از سه سال وقفه، مجدداً اقدام به برگزاری سه تور گردشگری کرد که با استقبال بسیار خوب شهروندان مواجه شد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری قائم‌شهر، تنها شهرداری بود که در زمان سفر ریاست‌جمهوری به استان مازندران، پروژه قابل افتتاح داشت، تاکید کرد: بهره‌برداری از جاده سلامت با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان یکی از مهم‌ترین طرح‌های شهرداری است که همزمان با سفر ریاست‌جمهوری افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 566735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.