برقراری بیش از ۴۲۷هزار تماس با آتش‌نشانی اصفهان در سال گذشته

سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان، با بیان اینکه طی سال گذشته ۴۲۷هزار و ۱۲۶تماس با شماره ۱۲۵سازمان آتش‌نشانی اصفهان برقرار شده است، گفت: طی مدت مذکور مأموران سازمان آتش‌نشانی اصفهان به ۱۲هزار و ۷۴مأموریت امدادونجات و آتش‌سوزی اعزام شدند.

فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی سال گذشته دو هزار و ۵۵۱ دستگاه اطفائیه در شهر استقرار یافت و چهار هزار و ۶۱۱ گشت ایمنی نیز در سطح شهر اصفهان انجام شد.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته ۴۲۷ هزار و ۱۲۶ تماس با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اصفهان برقرار شده است، افزود: طی مدت مذکور مأموران سازمان آتش‌نشانی اصفهان به ۱۲ هزار و ۷۴ مأموریت امدادونجات و آتش‌سوزی اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طی یک سال گذشته چهار هزار و ۷۸۸ مورد حریق در سطح استان اصفهان رخ داده است، تصریح کرد: در مدت مذکور به هفت هزار و ۲۸۶ حادثه و خدمات ایمنی، خدمت‌رسانی شده است.

وی با بیان اینکه میانگین زمان رسیدن مأموران سازمان آتش‌نشانی اصفهان به محل حریق و حوادث ۰۳:۵۲ بوده است، خاطرنشان کرد: پنج هزار و ۷۲ نفر در مأموریت‌های سال ۱۴۰۰ توسط مأموران سازمان آتش‌نشانی اصفهان از حوادث نجات یافته‌اند.

کد خبر 566573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.