مسئولان جلوی باج خواهی در توزیع اعتبارات را بگیرند

رئیس کمیسیون فنی، عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان گفت: مدل توزیع سلیقه‌ای و منفعت‌گرایانه اعتبارات دولتی یکی از بزرگترین مشکلات است از تمام مسئولان ذی‌ربط درخواست می‌کنیم، جلوی این گونه توزیع اعتبارات و باج‌خواهی‌ها را بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی حیدری با اشاره به شواهد و قرائن اخیر به دست آمده از قضیه گروکشی و باج‌خواهی در تخصیص اعتبارات به شهرداری همدان، اظهار کرد: اخیراً شواهد و قرائنی به دست آمده که یکی از معاونین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، تخصیص اعتبارات به شهرداری همدان را منوط به کمک به هیأت ورزشی تحت مدیریتی خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه این قضیه به نوعی گروکشی و باج‌خواهی است، ادامه داد: اگر این موضوع صحت داشته باشد باید به حال نظام توزیع منابع در شهر و کشور تأسف خورد چراکه منابع با سلیقه اشخاص و بده‌بستان‌هایی که نتیجه آن سرمایه اجتماعی اشخاص یا برند مدیریتی آنها است ارتباط دارد.

رئیس کمیسیون فنی، عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان، تصریح کرد: یکی از بزرگترین مشکلات و موانعی که باعث شده در طول ۴۰ و اندی سال انقلاب اسلامی نتوانیم آن طور که باید امورات مردم را مدیریت کنیم این مدل توزیع سلیقه‌ای و منفعت‌گرایانه اعتبارات دولتی است.

وی خاطرنشان کرد: از تمام مسئولان ذی‌ربط درخواست می‌کنیم جلوی این گونه توزیع اعتبارات و باج خواهی‌ها را بگیرند، آمادگی داریم که اسناد و مدارک این موضوع را در اختیار دستگاه‌های نظارتی پیگیر قرار دهیم.

کد خبر 566477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.