برگزاری جام «مولای عرشیان، بانوی قدسیان» در۲۳ رشته ورزشی در ماه مبارک رمضان

بیست و یکمین دوره رقابت‌های جام «مولای عرشیان، بانوی قدسیان» در ۲۳ رشته ورزشی ویژه رده‌های سنی مختلف آقایان و بانوان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، محسن رویگری، مسئول برگزاری این مسابقات با بیان اینکه این رقابت‌ها از سوی معاونت ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و در ورزشگاه‌های متعلق به این سازمان برگزار می‌شود، گفت: این دوره از رقابت‌های جام «مولای عرشیان، بانوی قدسیان» برای رده‌های سنی خردسال، نونهال، نوجوان، جوان و پیشکسوت در ۲۳ رشته برگزار می‌شود که دختران و بانوان نیز در این دوره از رقابت‌ها در ۱۵ رشته همچون رشته‌های اسکواش، والیبال ۱۸ سال به بالا، وزنه‌برداری، کاراته، تکواندو، کونگ‌فو و… حضور خواهند داشت.

وی افزود: به جز رشته‌های مذکور، رشته‌های دیگری نیز مانند فوتسال، هندبال، واترپلو، کشتی، جودو و… ویژه آقایان برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری جام مولای عرشیان، بانوی قدسیان، با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها از چهاردهم تا سی ام فروردین بعد از افطار برگزار می‌شوند، تاکید کرد: در شب‌های قدر، برگزاری این برنامه موقتاً متوقف شده و دوباره از چهارم اردیبهشت تا پایان ماه مبارک رمضان از سر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از این رشته‌های ورزشی با مشارکت هیأت‌های ورزشی برگزار می‌شود، گفت: در این تعامل از امکانات سخت افزاری هیئت‌های ورزشی برای برگزاری بهتر مسابقات، استفاده می‌شود.

رویگری خاطرنشان کرد: در مجموع، طی ۲۳ شب برگزاری بیست و یکمین دوره رقابت‌های جام «مولای عرشیان، بانوی قدسیان» بالغ بر ۱۷۰ برنامه ورزشی اجرا می‌شود.

کد خبر 566469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.