برگزاری نهمین همایش طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌ها

نهمین پیش‌نشست همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی امروز در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نهمین پیش‌نشست همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی؛ الگوها، تجربه‌ها و ایده‌ها، امروز _چهارشنبه، هفدهم فروردین‌ماه_ با موضوع «تلاش کتابخانه‌های عمومی برای فردای بهتر: مواجهه کتابخانه‌های عمومی با چهار چالش بزرگ» به میزبانی شهر شیراز برگزار می‌شود.

نشست نهم با حضور و سخنرانی لویدا گارسیا فبو، مشاور بین‌المللی کتابداری و رئیس سابق انجمن کتابداری آمریکا و به دبیری لیلی سیفی، دانشیار دانشگاه بیرجند و دبیر علمی همایش اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست روز چهارشنبه _هفدهم، فروردین ۱۴۰۱_ ساعت ۱۷:۳۰ از طریق صفحه اسکای‌روم به آدرس http://skyroom.online/ch/farspl/farslib اقدام کنند. همچنین این نشست از صفحه آپارات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی http://www.aparat.com/iranpl پایگاه اطلاع‌رسانی این نهاد http://www.iranpl.ir و صفحه اینستاگرام http://@iranlibraries به‌صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش ایمنا، هشتمین پیش‌نشست نخست این همایش نیز تاکنون با موضوعات «اصول طراحی خدمت در کتابخانه‌های عمومی: توجه به نیاز و رضایت مشتری»، «رویکرد سیاست‌گذاران به توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی»، «پیوند زیربنایی خدمات‌رسانی کتابخانه‌های عمومی با صلح و حقوق بشر»، «خدمات بازاریابی در کتابخانه‌های عمومی»، «طراحی خدمات فرانهادی»، نقش فعالیت‌های داوطلبانه در توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی پاکستان»، «امکانات الهام‌بخش در کتابخانه عمومی کوینزلند استرالیا» و «کتابخانه‌ها در خدمت نسل‌ها؛ کتابداری در صربستان در دوران همه‌گیری کووید ۱۹» با حضور استادان ملی و بین‌المللی برگزار شده است.

کد خبر 566436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.