نمایشگاهی درباره کرونا برای حمایت از کودکان سرطانی

برای اولین بار در کشور نمایشگاه نقاشی با محوریت کرونا برای حمایت از کودکان سرطانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تارا بهبهانی، نقاش و مدرس کودکان هنرمند مبتلا به سرطان درباره نمایشگاه نقاشی «کرونا، دشمن مشترک» گفت: «دست‌وپنجه نرم کردن با بحران کرونا و روزهای بیماری و قرنطینه تجربه‌ای بود که تقریباً بیشتر ما در دو سال و اندی که گذشت آن را گذرانده و تجربه کرده‌ایم. ناتوانی، ضعف، استیصال و سوالات بی‌پاسخ در جریان روند بیماری درگیرمان کرد و به ستوه آمدیم. تحمل روزهای بیماری برای بسیاری از ما جدید و تجربه‌اش دل‌خراش و ناراحت‌کننده و برای بسیاری آگاهی‌دهنده و روشنگر بود، که خانواده کودکان مبتلا به سرطان با این دلهره‌ها و اضطراب‌ها چگونه روز را به شب و شب را به‌روز می‌رسانند.

وی ادامه داد: چگونه یک بیماری ناشناخته زندگی‌ها را دگرگون می‌کند. کرونا و سرطان دشمنان مشترک ما هستند و نبرد با این دشمنان مشترک در یک جبهه و چند جبهه خلاصه نمی‌شود. هنرمندانِ کودک و نوجوان نیز در جبهه خود دست‌به‌دست هم داده‌اند تا تعابیر خود از کرونای سهمگین را به تصویر بکشند و آنچه عایدشان می‌شود را برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان خرج کنند.

این نقاش و هنرمند اظهار کرد: این پانزدهمین سال است که نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان را به نفع کودکان محک برگزار می‌کنم. امسال نیز مانند سال گذشته به علت کرونا و موانع آن تصمیم بر برگزاری نمایشگاه به‌صورت آنلاین و مجازی شد. امیدوارم نتایج مطلوبی همچون سال‌های گذشته از این نمایشگاه نیز حاصل شود. تمام عوائد حاصل از فروش آثار این نمایشگاه، صرف درمان کودکان مبتلا به سرطان مؤسسه محک می‌شود.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه نقاشی «کرونا، دشمن مشترک» نوزدهم فروردین ۱۴۰۱ روی وب‌سایت مؤسسه محک به آدرس http://mhak.ir/onlinegallery و صفحه اینستاگرام http://tarabehbahaniacademy قرار می‌گیرد و تا بیست‌وششم فروردین‌ماه ادامه دارد.

کد خبر 566416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.