سپاهان۴_نماینده البرز یک/نقش‌جهان شاهد گلباران دختران طلایی

در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال زنان، تیم سپاهان توانست با برتری چهار بر یک، تیم نماینده البرز را در ورزشگاه نقش‌جهان شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال بانوان سپاهان برای نخستین‌بار امشب سه‌شنبه شانزدهم فروردین، از ساعت هشت در ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان، میزبان تیم هیئت فوتبال البرز در دیدار معوقه هفته دوازدهم بود و با نتیجه پنج بر یک به پیروزی رسید. بازی‌های تیم فوتبال بانوان سپاهان، همیشه در ورزشگاه صفاییه برگزار می‌شد؛ اما هم‌اکنون و با توجه به مساعد بودن شرایط نوری و جوی، همچنین حضور تیم فوتبال آقایان سپاهان در عربستان برای حضور در مسابقات آسیایی، تیم فوتبال زنان سپاهان بعد از پنج سال حضور در لیگ برتر، در نقش‌جهان میزبانی کرد.

سپاهان ۴ _نماینده البرز یک/نقش جهان شاهد گلباران دختران طلایی

ترکیب تیم فوتبال سپاهان:

مینا نافعی، شقایق روزبهان، هاجر دباغی (الهه افشاردوست)، فاطمه عادلی، فروغ موری (فاطمه پسندیده)، زهرا پورحیدر (کوثر عنبری)، میترا نظری، سارا ظهرابی‌نیا (مریم رهیدهثنا صادقی، کوثر کمالی، مرصیه نیک‌خواه

سرمربی: بیان محمودی

ترکیب تیم فوتبال هیئت فوتبال البرز:

سرمربی: پرستو کرمی

گل‌ها:

دقیقه ۲ سمیه اوج (هیئت فوتبال البرز)، دقیقه ۴۷ مرضیه نیک‌خواه (سپاهان)، دقیقه ۷۵ ثنا صادقی (سپاهان)، در دقیقه ۸۲ هاجر دباغی (سپاهان )،+۹۰ مریم رهیده (سپاهان)

شرح بازی:

نیمه اول:

بازی با گل زودهنگام تیم فوتبال البرز در دقیقه اول، شروع شد. دریافت گل آن هم در دقیقه ابتدایی، شیرازه تیم سپاهان را از هم جدا کرد و باعث شد سپاهان در دفاع به مشکل بخورد. در ادامه بازی تیم میهمان در تلاش بود که از آشفتگی تیم سپاهان استفاده کند و به گل دوم برسد؛ اما نتوانست و بازی در نیمه اول با تک گل دختران البرزی به پایان رسید.

نیمه دوم:

دختران طلایی سپاهان برای جبران گل نیمه اول در دقیقه ۴۷ توپ را وارد دروازه میهمان خود کردند. سپاهان با زدن گل مساوی موتور حمله خود را روشن کرد و با تمام قوا به سمت دروازه حریف حمله می‌کرد که نتیجه آن رسیدن به چهار گل در نیمه دوم بود. در نهایت دیدار با برتری دختران طلایی سپاهان با نتیجه چهار بر یک به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۴: ضربه نفس گیر سارا ظهرابی‌نیا به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۷: سارا ظهرابی‌نیا با یک پاس زیبا موقعیت خوبی را برای مرضیه نیک‌خواه ایجاد کرد که ضربه این بازیکن با واکنش دروازه‌بان مواجه شد.

دقیقه ۱۳: ارسال سارا قمی با واکنش به موقع مینا نافعی دفع شد.

دقیقه ۱۶: نفوذ روزبهانی و ارسال این بازیکن روی محوطه جریمه البرز با واکنش دروازه‌بان حریف راه به جایی نبرد.

دقیقه ۲۳: بازیکنان سپاهان از جناحین اقدام به سانتر کردند که بی‌نتیجه ماند.

دقیقه ۳۲: سپاهان صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه نماینده البرز و در یک موقعیت مناسب شد که ضربه مستقیم شقایق روزبهانی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱+۴۵: کرنر ارسالی بازیکنان سپاهان در شلوغی محوطه جریمه به دروازه‌بان نماینده البرز رسید.

دقیقه ۵۴: سپاهان در میانه‌های میدان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد، اما ضربه کوثر کمالی راه به جایی نبرد.

دقیقه ۷۳: سانتر کوتاه ثنا صادقی با هشیاری مدافعان حریف دفع شد

کد خبر 566333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.