گام جدید مدیریت شهری تهران برای تکمیل زنجیره ارزیابی عملکرد

مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران باتاکید به نگاه جدید در سیاست‌های مدیریتی شهر، گفت: یکپارچه‌سازی نظام ارزیابی عملکرد فردی و سازمانی و ارتباط خرد و کلان ارزیابی‌ها با نظام پرداخت و جبران خدمات از اهداف مهم تکمیل زنجیره ارزیابی عملکرد شهرداری پایتخت درسال جدید است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین شیخ حسن با اشاره به گام جدید مدیریت شهری‌تهران‌در مسیر تکمیل زنجیره ارزیابی‌عملکرد، اظهار کرد: تعالی نظام ارزیابی عملکرد در دامنه اقدامات شهرداری امری ضروری است، اضافه شدن بررسی موشکافانه و دقیق عملکرد ادارات کل و واحدهای ستادی به نظام کلی ارزیابی عملکرد شهرداری از امسال، با هدف یکپارچه سازی فرایند ارزیابی در نهاد خدمات رسان شهرداری کلانشهر تهران شکل اجرایی به خود می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بر اساس نظام ارزیابی کنونی شهرداری تهران، عملکرد مناطق بیست‌ودوگانه هر شش ماه یک بار است، ادامه داد: عملکرد سازمان‌و شرکت‌های تابعه نیز به صورت سالانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، پس از بررسی و استخراج نتایج، تمامی اطلاعات حاصل شده به ذی نفعان و مدیریت عالی ارسال، تا در مسیر تصمیم سازی های مدیریتی لحاظ شوند.

مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، تصریح کرد: پس از آنکه مقرر شد در دوره جدید مدیریت شهری ارزیابی ادارات کل و واحدهای ستادی نیز به نظام کلی ارزیابی اضافه شوند، تلاش کردیم با برگزاری جلسات هم اندیشی با مجموعه ذی‌فعان و مدیران کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت‌های تخصصی، از نقطه نظرات بدنه کارشناسی و مدیریتی اطلاعات و راهکارهای علمی را استخراج کنیم تا پس از بررسی چالش‌های موجود، پارامترهای جدیدی نهایی سازی و به نظام کلی ارزیابی شهرداری تهران اضافه شوند.

وی در خصوص نگاه جدید در سیاست‌های مدیریتی شهر تهران، گفت: یکپارچه سازی نظام ارزیابی عملکرد فردی و سازمانی و ارتباط خرد و کلان ارزیابی‌ها با نظام پرداخت و جبران خدمات از اهداف مهم تکمیل زنجیره ارزیابی عملکرد شهرداری پایتخت است.

شیخ حسن خاطرنشان کرد: بدون تردید نتایج ارزیابی عملکرد تمامی واحدهای سازمانی از یک سو در نظام جبران خدمات کارکنان، مدیران و از سوی دیگر در زمینه ارتقا و انتصابات شهرداری تهران تأثیرگذار خواهد بود.

کد خبر 566205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.