وزش باد عصرگاهی تا پایان هفته ادامه دارد/افت سه درجه‌ای دمای هوا

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به شکل صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید در ساعت‌های بعدازظهر و در مناطق شرقی باد و گرد و خاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواخر هفته بر روی استان است و طی این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به شکل صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید در ساعت‌های بعدازظهر و در مناطق شرقی باد و گرد و خاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی از وزش باد شدید در ساعت‌های بعدازظهر به ویژه در مناطق غربی استان خبر داد و افزود: کمینه دمای هوای اکثر مناطق استان در شبانه‌روز آینده یک تا سه درجه کاهش می‌یابد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز را ۳۰ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: کمینه فردا صبح اصفهان ۱۱ درجه پیش‌بینی می‌شود همچنین گرم‌ترین نقطه استان در ۲۴ ساعت آینده خوروبیابانک با دمای ۳۷ درجه و خنک‌ترین شهرستان، بوئین و میاندشت با منفی یک درجه است.

هنرمند با اشاره به این که وزش باد در بعدازظهرها تا پایان هفته ادامه دارد، خاطرنشان کرد: وزش باد در روزهای پنجشنبه و جمعه شدید و منجر به افزایش کیفیت هوا در مناطق شرقی استان خواهد شد اما در کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان تغییری ایجاد نخواهد کرد.

کد خبر 566182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.