تصویب بودجه ٧٥ میلیارد ریالی شهرداری طرقرود

شهردار طرقرود از تصویب بودجه ٧٥ میلیارد ریالی این شهرداری خبر داد و گفت: از این میزان اعتبار تصویب شده برای شهرداری نزدیک به ۶۵درصد در بخش عمرانی و ٣٥درصد در بخش جاری هزینه می‌شود.

مرتضی فروزانفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تصویب بودجه ٧٥ میلیارد ریالی شهرداری طرقرود خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم در سال جدید بتوانیم شاهد اتفاقات و ارائه خدمات خوب به شهروندان از سوی شهرداری این شهر باشیم.

وی افزود: در گذشته اقدامات خوبی توسط شهرداری انجام شد که مهم‌ترین آن‌ها تسطیح، آسفالت معابر سطح شهر، احداث میدان، سنگ فرش گسترده پیاده‌روها، توسعه و نگهداری فضای سبز شهری و پایش تصویری بود.

شهردار طرقرود با بیان اینکه از این میزان اعتبار تصویب شده برای شهرداری نزدیک به ۶۵ درصد در بخش عمرانی و ٣٥ درصد در بخش جاری هزینه می‌شود، خاطرنشان کرد: از اولویت‌های مهم شهرداری در سال ۱۴۰۱ تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهر است.

به گزارش ایمنا، طرق یا طرقرود دارای محلات زیادی است که تار آبکشه، یحیی‌آباد، باغستان پایین و باغستان بالا از مهم‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. سال ۱۳۹۰ به استناد ماده (۱۳) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب ۱۳۶۲، روستای طرق از توابع دهستان طرقرود از توابع بخش مرکزی شهرستان نطنز پس از تجمیع با روستاهای باغستان پایین، یحیی‌آباد، باغستان بالا و آبکشه از توابع همان بخش به شهر تبدیل و به عنوان شهر طرقرود شناخته می‌شود.

کد خبر 566161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.