عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از آغاز صدور مجوز حفاری در قزوین تا لزوم بازنگری بودجه شهرداری خلخال و نورپردازی و زیباسازی فضاهای شهری زرند در شب

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

لزوم بازنگری در بودجه شهرداری خلخال

ودود محمدی، شهردار خلخال با بیان اینکه بودجه مصوب امسال شهرداری پاسخگوی نیاز شهرداری خلخال در امور مختلف از جمله ارائه خدمات شهری مناسب و بهینه به شهروندان نیست، از لزوم بازنگری در بودجه سال جاری شهرداری خبر داد.

مناسب‌سازی ۵۰ هزار مترمربع از معابر گنبدکاووس

سیدعلی اصغر موسوی، شهردار گنبدکاووس گفت: امسال با انجام عملیات موزائیک فرش در ۵۰ هزار متر مربع از پیاده‌روها با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال، معابر این شهر برای تردد شهروندان به خصوص سالمندان و دیگر گروه‌های خاص مناسب‌سازی می‌شود.

تحقق ۹۲ درصدی بودجه ۱۴۰۰ شهرداری بجنورد

جواد حمیدی، شهردار بجنورد از تحقق ۹۲ درصدی بودجه ۱۴۰ شهرداری بجنورد تاکنون خبر داد و گفت: تا آبان ماه سال گذشته فقط ۳۸ درصد از بودجه محقق شده بود که این رقم تاکنون به ۹۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

آغاز صدور مجوز حفاری در قزوین

علیرضا هنرور، مدیر هماهنگی امور اجرایی شهر گفت: برابر ماده ۳۵ دستورالعمل هماهنگی امور اجرایی شهر قزوین و حریم آن با شروع سال جدید از (پانزدهم فروردین ۱۴۰۱) در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و دستگاه‌های خدمات‌رسانی، آغاز صدور مجوز حفاری در دستور کار مدیریت هماهنگی امور اجرایی شهر قرار گرفت.

نورپردازی و زیباسازی فضاهای شهری زرند در شب

علی ضیاءالدینی، شهردار زرند در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی شهرداری با بیان اینکه یکی از سیاست‌های این نهاد در سال ۱۴۰۱ نورپردازی و زیباسازی فضای شهر در شب است، گفت: نورپردازی باعث ایجاد محیطی زیبا، دل‌انگیز و آرام‌بخش می‌شود و این امر می‌تواند بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه را کاهش دهد.

افزایش سرعت اصلاح و آسفالت معابر چالوس

مسعود یعقوبی، شهردار چالوس گفت: شهرداری چالوس در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ حدود ۶۰ تن آسفالت گرم جهت لکه‌گیری و ترمیم معابر شهر را در قالب طرح استقبال از بهار انجام داده است و در صدد است سال جدید سرعت اصلاح و آسفالت معابر شهر را افزایش دهد.

توزیع ۸ هزار کیسه زباله توسط شهرداری رفسنجان

محمدعارف پور اسدالهی، معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان گفت: شهرداری در روز طبیعت حدود هشت هزار کیسه زباله در مبادی ورودی، اماکن تفریحی و تفرجگاه‌های اطراف شهر رفسنجان توزیع کرد تا از آلودگی فضاهای شهری جلوگیری شود.

کمترین حوادث نوروز در قدس

محسن همیانی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس گفت: با افتخار و مسرت اعلام می‌کنم نوروز ۱۴۰۱ در شهر قدس با توجه به اطلاع‌رسانی و آموزش و توجه همشهریان، کمترین آمار حوادث از نظر حریق و امداد و نجات را طی سال‌های اخیر داشته‌ایم.،

تخریب و آزادسازی ۵ هزار مترمربع بافت فرسوده شهری

حسین علی‌محمدی، شهرار گوگد گفت: سال ۱۴۰۰ حدود پنج هزار مترمربع از بافت‌های فرسوده و خطرساز شهر گوگد تخریب و آزادسازی شد.

کد خبر 566053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.