به خلق یا شکستن رکوردها فکر نمی‌کنم/احتمال بازگشت مرادمند به تیم استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: پیکان تیم جوان و خوبی دارد که در جام‌حذفی نیز ما را آزار داد؛ اما از آنجا که در کورس قهرمانی هستیم، قطعا برای پیروزی وارد میدان مسابقه می‌شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد مجیدی امروز _دوشنبه، پانزدهم فروردین‌ماه_ در کنفرانس خبری پیش از دیدار استقلال مقابل پیکان در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: قبل از اینکه درباره مسائل فنی صحبت کنم، باید بگویم که اکثر باشگاه‌ها به دنبال جذب بازیکنان مطرح هستند؛ به مجموعه پیکان تبریک می‌گویم چون با یک‌سری بازیکن جوان کار را شروع کرده است و «حسینی» نیز در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند و در جام حذفی هم ما را بسیار اذیت کردند. مطمئناً نه تنها فردا بازی سختی داریم، بلکه در هر هفت بازی باقی‌مانده کار سختی پیش‌رو داریم و باید با همه توانمان تلاش کنیم و نتایج مناسبی را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در رابطه با انتخابش به عنوان برترین مربی سال تصریح کرد: درباره برترین مربی اول از همه بگویم که باید از بازیکنانم و همکارانم از جمله آقایان پین، مصطفوی، نوشادی، غلامپور، مجیدی و مرتضایی که خیلی به من کمک کردند، تشکر کنم.

وی با اشاره به آخرین شرایط زمین تمرین تیمش، خاطرنشان کرد: «درباره وضعیت چمن تمرین استقلال هم باید بگویم که این چیزی است که باید قبل از آغاز فصل به آن فکر می‌شد؛ از زمانی که آقای آجورلو آمدند، با همراهی مسئولان استقلال ۱۰ زمین را دیدیم. زمین‌های مساعد برای تمرین، نیاز به زمان جهت بازسازی دارند. چون این زمان را نداشتیم، مجبور شدیم تمریناتمان را در آرارات برگزار کنیم. واقعاً خنده دار است که ۲-۳ زمین خوب پیدا کردیم ولی تیم‌های شهرستانی در آن تمرین می‌کنند. یعنی تیم‌های شهرستانی که در شهر خودشان دو استادیوم دارند، در تهران تمرین می‌کنند، اما تیم پایتخت یک زمین هم ندارد.»

مجیدی ادامه داد: برای من خنده‌دار است که اجازه می‌دهند این تیم‌ها در تهران تمرین کنند. حق تیم‌های تهرانی خورده می‌شود. ۲-۳ زمین خوب پیدا کردیم که تیم‌های شهرستانی و صنعتی آمده‌اند و با اجاره‌های بالا این زمین‌ها را گرفته‌اند. دیروز زمین انقلاب را دیدم و شرایطش کمی بهتر شده است و اگر به آن برسند، می‌توان از هفته بعد به آنجا رفت؛ زمین آرارات شرایط تمرین ندارد و من شرمنده بازیکنانم هستم چون اصطلاحاً غر نزدند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تکمیل صحبت‌هایش در خصوص زمین تمرینی‌شان گفت: واقعاً زمین‌مان شرایط خوبی برای تمرین نداشته در این مدت ولی بازیکنان تلاششان را کردند. باشگاه هم همه تلاشش را می‌کند ولی همانطور که گفتم زمین‌هایی که دیدم نیاز به کار دارد و فکر می‌کنم برای فصل بعد مشکلی نداشته باشیم چون کمپ حجازی هم در حال ترمیم است. من واقعاً نمی‌دانم چگونه تیم‌های شهرستانی در تهران تمرین می‌کنند. مثل این است که ما در سیرجان تمرین کنیم. یعنی اصلاً خنده دار است. دو زمین خوب هم هست که تیم‌های شهرستانی متأسفانه آن‌ها را گرفته‌اند.

مجیدی در پاسخ به این سوال که: «درباره شکسته‌شدن رکورد نباختن استقلال یا شکسته شدن رکورد نباختن پیکان در بازی‌های خارج از خانه چه نظری دارید؟»، اظهار کرد: واقعیت این است که من به این مسائل فکر نمی‌کنم، همانطور که گفتم تیم پیکان با بازیکن جوان کار را شروع کرده و باز هم به مجموعه پیکان تبریک می‌گویم. آن‌ها بدون بازیکن سرشناس نتایج خوبی گرفته‌اند. مهمترین فاکتورشان دوندگی است. با توجه به اینکه در کورس قهرمانی هستیم، مسلماً برای سه امتیاز به میدان می‌رویم و امیدوارم فردا بازی خوبی را تماشا کنیم.

وی در رابطه با ابهامات و حواشی بازگشت مرادمند، خاطرنشان کرد: باشگاه با ما در این رابطه صحبت‌هایی کرده است، اما دقیقاً نمی‌دانم که این اتفاق رخ می‌دهد یا نه و با توجه به شرایطی که داشته، فکر می‌کنم بتواند به جمع‌مان بازگردد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص قرعه‌کشی جام جهانی و گروه ایران، تصریح کرد: من فکر می‌کنم با توجه به قرعه کشی انجام شده، برای اولین‌بار تیم ایران از گروه خود صعود کند.

کد خبر 566031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.