صلاح آماده تمدید قرارداد با لیورپول

بالاخره ستاره مصری باشگاه لیورپول راضی شد با شرایط این باشگاه کنار بیاید تا به تمدید قرارداد نزدیک شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، لیورپول با محمد صلاح، مهاجم مصری خود بر سر تمدید قرارداد به توافق رسیده است و این بازیکن احتمالاً سال‌های آینده دوران فوتبالی خود را نیز در بندر لیورپول و در جمع قرمزپوشان سپری کند.

مدت‌ها باشگاه لیورپول در حال مذاکره با محمد صلاح بر سر تمدید قرارداد بود. این وینگر مصری اعتقاد داشت که باید افزایش قابل توجهی در دستمزدش اتفاق بیافتد چرا که به نسبت سایر بازیکنان برتر لیگ انگلستان، دریافتی بسیار کمتری داشت.

منابع خبری در انگلیس گزارش کرده‌اند که صلاح دیگر تمایلی به دستمزد بسیار بالا ندارد. او پیش از این گفته بود که باید حداقل دستمزدی برابر با کریس رونالدو، ستاره پرتغالی منچستر یونایتد داشته باشد. با این حال باشگاه لیورپول بارها و از طرق مختلف ادعا کرده بود که توانایی پرداخت چنین دستمزد سنگینی را نداشته و در صورت عدم حاصل شدن توافق، به صلاح اجازه خروج خواهد داد.

قرارداد صلاح در سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و انتظار می‌رود که ستاره لیورپول بر قراردادی که او برای چهار فصل دیگر در لیورپول نگه می‌دارد، به توافق برسد. قرمزها نگران بودند که ممکن است در تابستان پس از اینکه مذاکرات بین دو طرف به بن بست خورده بود، در تابستان پیش رو شاهد جدایی فرعون تیم خود باشند.

صلاح پیش از این پیشنهاد دستمزد چهارصد هزار پوند در هفته را رد کرده بود. مهاجم مصری درخواست داشت که دستمزد هفتگی او به رقم نیم میلیون پوند در هفته افزایش پیدا کند. با این حال، طبق گزارش میرور در انگلیس، مهاجم مصری بر روی یک قرارداد جدید با لیورپول به توافق رسیده است.

کد خبر 566016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.