جابه‌جایی بیش از ۸۰۰ هزار مسافر نوروزی‌ در پایانه‌های مشهد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد از جابه‌جایی بیش از ۸۰۰ هزار مسافر در پایانه‌های مسافربری این شهر در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمهدی کمالی با اشاره به جابه‌جایی مسافران در پایانه‌های مسافربری مشهد در نوروز امسال، اظهار کرد: از بیست‌وپنجم اسفندماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین‌ماه سال جاری ۸۱۶ هزار و ۲۳۰ نفر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری به مشهد وارد و یا از این شهر خارج شده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۴۷ هزار و ۶۱۵ نفر در روز بیست‌وپنجم اسفندماه، ۴۴ هزار و ۹۵ نفر در بیست‌وششم اسفندماه، ۴۵ هزار و ۴۳۱ نفر در بیست‌وهفتم اسفندماه، ۴۲ هزار و ۲۱ نفر در بیست‌وهشتم اسفندماه، و ۳۸ هزار و ۷۳۳ مسافر در بیست‌ونهم اسفند ماه ۱۴۰۰ از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد جابه‌جا شده‌اند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد، تصریح کرد: همچنین ۳۴ هزار و ۲۶۹ نفر در اول فروردین‌ماه، ۴۷ هزار و ۲۴۸ نفر در دوم فروردین‌ماه، ۵۰ هزار و ۲۰۱ نفر در سوم فروردین‌ماه، ۴۶ هزار و ۱۰۴ نفر در چهارم فروردین‌ماه، ۴۵ هزار و ۵۵ مسافر در پنجم فروردین‌ماه، ۵۱ هزار و ۲۹۶ نفر در ششم فروردین‌ماه، ۵۵ هزار و ۶۹۲ نفر در هفتم فروردین‌ماه، ۴۹ هزار و ۷۶۰ نفر در هشتم فروردین‌ماه، ۴۴ هزار و ۸۱۱ نفر در نهم فروردین‌ماه، ۴۷ هزار و ۵۴۵ نفر در دهم فروردین‌ماه، ۵۷ هزار و ۷۴۸ نفر در یازدهم فروردین‌ماه، ۴۳ هزار و ۹۶۷ نفر در دوازدهم فروردین‌ماه و ۲۳ هزار و ۷۴۲ نفر در سیزدهم فروردین‌ماه از طریق پایانه‌های مسافربری به مشهد وارد یا از این شهر خارج شده‌اند.

وی در خصوص تغییرات جابه‌جایی مسافر در پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد نسبت‌به‌سال گذشته، تصریح کرد: از بیست‌وپنجم اسفند ۹۹ تا سیزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۰ حدود ۵۴۷ هزار و ۴۲۶ نفر از طریق پایانه‌های مسافربری به این شهر وارد یا از این شهر خارج شده بودند.

کمالی خاطرنشان کرد: مقایسه این دو آمار نشان می‌دهد میزان جابه‌جایی مسافر در پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در نوروز ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته با بیش از ۲۶۹ هزار جابه‌جایی ۴۹ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 565931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.