آغاز نخستین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۱

نخستین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۱ دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس قوه مقننه آغاز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، نخستین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۱ امروز _دوشنبه، پانزدهم فروردین‌ماه_ به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

در جلسه امروز قرار است طرح اصلاح موادی از قانون آئین‌نامه داخلی مجلس، طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی و طرح مدیریت یکپارچه داده‌ها و اطلاعات ملی بررسی شود.

لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه اروپایی حمل‌ونقل محصولات خطرناک از طریق جاده (ای دی آر)، لایحه موافقتنامه سرویس‌های هوایی دوجانبه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق و گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران هم در دستور کار امروز قرار دارد.

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از سال ۱۳۹۲، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری آبادان و اروندکنار از سال ۱۳۸۵ تاکنون و طرح دوفوریتی الحاق دو بند به قانون فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی نیز برای دستور کار امروز پیش‌بینی شده است.

کد خبر 565877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.