فوت ملی‌پوش جودو به‌دلیل برق‌گرفتگی!

آرش آقایی، جودوکار سابق تیم‌ملی ایران به‌دلیل عارضه برق‌گرفتگی درگذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق اخباری که در ساعات گذشته از منابع آگاه منتشر شد، آرش آقایی قهرمان جودوی ایران و دارنده مدال برنز آسیا به دلیل برق‌گرفتگی در باشگاه بدنسازی دار فانی را وداع گفت.

آرش آقایی، ورزشکار فقید تیم‌ملی جودوی ایران, در سال ۱۳۷۱ در تبریز متولد شد. او دارنده مدال‌های قهرمانی و متعددی در مسابقات کشوری و جهانی بود. مدال برنز قهرمانی جوانان آسیا و مدال طلای قهرمانی کارگران جهان از مهم‌ترین افتخارات او برای تیم‌ملی ایران بوده است.

در سال ۱۳۹۸ آرش آقایی بنا به دلایلی ایران را به مقصد کشور آذربایجان ترک و از ایران مهاجرت کرد. او به مدت دو سال برای تیم ملی جودوی آذربایجان به میدان رفت و در کاپ اروپا با لباس کشور آذربایجان به روی تاتامی در وزن ۸۱- کیلوگرم برای تیم‌ملی آذربایجان مبارزه کرده است.

البته پس از صحبت‌هایی که مطرح شد، وی گفته بود حضورش در آذربایجان به معنای پناهندگی نیست و فقط ناچار شده به دلایلی در این کشور لژیونر شود.

اما سرانجام صبح چهارشنبه دهم آذرماه ۱۴۰۰ با حضور در فدراسیون جودو و دیداری که با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو داشت، تصمیم گرفت تا از این پس زیر پرچم کشورمان و برای تیم‌ملی جودو مسابقه دهد.

مرحوم آقایی هم‌اکنون عضو تیم‌ملی جودو بود و در اردوی مشترک یک ماه قبل با عراق نیز در کنار کاروان ایران حضور داشت.

کد خبر 565841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.