ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار

تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت ۳۰و۲۰ دقیقه، میهمان تیم فوتبال هوادار تهران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از وقفه چند هفته‌ای لیگ برتر فوتبال ایران به‌دلیل مسابقات انتخابی جام‌جهانی و تعطیلات عید نوروز، فوتبال ایران از روز جمعه از سر گرفته شد و امروز نیز تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نخستین بازی رسمی‌اش در سال ۱۴۰۱ و در چارچوب هفته بیست‌وچهارم به‌مصاف هوادار تهران می‌رود.

پرسپولیس ۴۹ امتیازی پس از تساوی مقابل استقلال در دربی تهران، شش امتیاز از این تیم عقب افتاد و امروز برای کم‌کردن این اختلاف، حداقل برای چند ساعتی نیازمند شکست دادن تیم سرسخت رضا عنایتی است.

در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی قرمزپوشان را در این دیدار بررسی کنیم:

خداحافظی موقت با لک و حضور ثابت گوهری

روز گذشته بود که اخبار عجیبی از اردوی پرسپولیس به‌گوش هواداران این تیم رسید، حامد لک پس از مشاجره و اختلاف با یحیی گل‌محمدی تا اطلاع ثانوی از روی پرسپولیس کنار گذاشته شد. احمد گوهری هم پس از تجربه بازی در دربی دوباره مأمور حفاظت از دروازه تیمش خواهد بود.

مدافعان سرخ‌ها کابوس کلین‌شیت را تمام می‌کنند؟

پرسپولیس در پنج هفته گذشته به‌دلیل اشتباهات مکرر دروازه‌بان و خط دفاعی‌اش، شش گل دریافت کرده و کلین‌شیتی در کار نبوده است. فرشاد فرجی، علی نعمتی، سعید آقایی و رامین رضائیان با قرار گرفتن در دفاع چهار نفره باید به گل نخوردن تیمشان کمک کنند.

حلقه میانی با حضور ثابت اسدی

در خط مرکزی و جناحین، رضا اسدی پس از فیکس بودن در بازی قبلی حالا به‌جای میلاد سرلک مقابل هوادار بازی می‌کند، در کنار او نیز کمال‌الدین کامیابی‌نیا وظیفه پوشش میانه زمین را دارد. سمت راست به احسان پهلوان و سمت چپ پست وینگ نیز به مهدی ترابی می‌رسد تا مهاجمان پرسپولیس را در امر گلزنی یاری کنند.

غیبت عصای دست یحیی؛ چالشی جدید در خط حمله

پس از هفته‌ها درخشش وحید امیری در ترکیب پرسپولیس، ستاره سرخ‌ها که در دو دیدار اخیر تیم‌ملی در راه مقدماتی جام‌جهانی بازی کرد، مصدوم شده و نمی‌تواند پرسپولیس را در برابر هوادار همراهی کند؛ مهدی عبدی با قرار گرفتن در کنار «شیرزود تمیروف» خط حمله جدید پرسپولیس را می‌سازند؛ باید دید این دو مهاجم از پس مدافعان حریف برمی‌آیند یا خیر.

ترکیب پرسپولیس مقابل هوادار

احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سعید آقایی، رامین رضائیان، رضا اسدی، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، مهدی ترابی، شیرزود تمیروف و مهدی عبدی

کد خبر 565834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.