تعهد ایجاد ۳۲هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، سهم این استان در تعهد اشتغال امسال را ۳۲هزار شغل برای مددجویان دانست و گفت: تلاش می‌کنیم میزان قابل قبولی از این فرصت‌های شغلی، از طریق تقویت روابط و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد فعال در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان انجام شود.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ به بیان مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، اظهار کرد: بهره‌گیری از ظرفیت مؤسسات کاریابی، شرکت‌های سرمایه‌گذار، فعالان اقتصادی با هدف ایجاد اشتغال و توسعه صنایع خلاق و دانش‌بنیان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان از برنامه‌های امسال در حوزه اشتغال است.

وی تعهد کمیته امداد کشور را ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای امسال اعلام کرد و افزود: سهم استان اصفهان از این تعداد، ایجاد ۳۲ هزار شغل برای مددجویان است که تلاش خواهیم کرد میزان قابل قبولی از این فرصت‌های شغلی، از طریق تقویت روابط و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد فعال در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، انجام شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده با پارک علم و فناوری، گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۱ با برگزاری رویدادهای کارآفرینی با هدف شناسایی طرح‌های دانش‌بنیان و خلاق و حمایت از آنها، همچنین برپایی پاتوق ایده، به جمع‌آوری ایده‌های ناب علمی و کاربردی دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته نیز تعدادی از مددجویان به صورت مستقیم و غیرمستقیم در برخی از شرکت‌های دانش‌بنیان مشغول به کار بوده‌اند.

کد خبر 565828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.