بازدید بیش از ۲۵۰هزار گردشگر از زرین‌شهر

شهردار زرین‌شهر گفت: براساس گزارش‌های ارائه شده، روزانه بیش از ۷۰هزار دستگاه خودرو و بیش از ۲۵۰هزار گردشگر از زرین‌شهر بازدید کردند که از این تعداد حدود ۱۰درصد اقامت کوتاه‌مدت و روزانه و حدود دو هزار نفر اقامت چندروزه داشته‌اند.

حسین اسماعیلی‌احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات ستاد نوروزی شهرداری زرین‌شهر، اظهار کرد: مدیریت شهری زرین‌شهر تمام تلاش خود را به‌کار گرفت تا بتواند میزبان مناسب و خوبی برای پذیرایی از مسافران نوروزی باشد.

وی افزود: با توجه به حضور پرشور گردشگران در پارک ساحلی و اماکن گردشگری خطه طلایی ایران، شهرداری برنامه‌ها و جشن‌های مختلفی مانند مراسم جشن نوروزی، نوروزگاه و جشنواره بادباک‌ها را برای شهروندان و گردشگران در نظر گرفت تا لحظات شاد و مفرحی برای شهروندان و مسافران رقم بخورد.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: امروز همه افتخار مدیریت شهری این است که تلاش کرده خدمات شایسته‌ای به مسافران و شهروندان ارائه دهد و بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، استقبال خوبی از برنامه‌های شهرداری شده است.

اسماعیلی‌احمدی با اشاره به حضور چشمگیر مسافران نوروزی در خطه طلایی ایران، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمیته اطلاع‌رسانی ستاد نوروزی شهرداری زرین‌شهر تلاش کرد با خلاقیت و ارائه طرح‌های جدید، ورودی شهر را با نصب بنرهای خوش‌آمدگویی زیبا کند و با راهنمایی مسافران و توزیع پک‌های فرهنگی هدایت آن‌ها را به نحو شایسته‌ای انجام دهد.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده، روزانه بیش از ۷۰ هزار دستگاه خودرو و بیش از ۲۵۰ هزار گردشگر از زرین‌شهر بازدید کردند که از این تعداد، حدود ۱۰ درصد اقامت کوتاه‌مدت و روزانه و حدود دو هزار نفر اقامت چندروزه داشته‌اند.

شهردار زرین‌شهر اضافه کرد: روزانه بیش از ۵۰ باب چادر در پارک‌هایی که برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده بود، برپا می‌شد و سه مرکز اقامتی زرین‌شهر نیز در اختیار مسافران بود تا اسکان مسافران با مشکلی مواجه نشود و خدمات شایسته‌ای به آنان ارائه شود.

اسماعیلی‌احمدی گفت: امیدواریم مجموعه خدمات و زحماتی که توسط کارکنان خدوم شهرداری زرین‌شهر برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی انجام گرفت، در جای خود مورد توجه شهروندان و گردشگران قرار بگیرد و شاهد تقویت روحیه امید به زندگی و افزایش رضایت‌مندی شهروندان در خطه طلایی ایران باشیم.

کد خبر 565811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.