کاهش ۲.۳ درصدی کل سرقت‌ها در ایام نوروز

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه کل سرقت‌ها در استان اصفهان طی نوروز سال جاری ۲.۳ درصد کاهش یافته است، گفت: ۱۷۰ میلیارد ریال اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در نوروز سال جاری کشف و به مال‌باختگان تحویل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در طرح نوروزی سال جاری ۳۵ تیم گشت کمین و شکار پلیس آگاهی استان اصفهان به منظور برقراری امنیت مردم در سطح استان اصفهان فعال شدند و تمام ظرفیت و امکانات موجود برای پیشگیری از وقوع جرایم به‌کار گرفته شد. همچنین کارآگاهان این پلیس در محورهای ورودی استان نیز مستقر بودند و بر نحوه ورود مجرمان در حرکت، نظارت و کنترل هوشمندانه داشتند.

وی با بیان اینکه تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه کارآگاهان منجر به افزایش ۴.۸ درصدی دستگیری سارقان در سطح استان اصفهان شد، افزود: همچنین این اقدامات منجر به کاهش ۳۲ درصدی سرقت مغازه، کاهش ۲۲ درصدی سرقت موتورسیکلت، کاهش ۴۲ درصدی سرقت احشام، کاهش ۴۰ درصدی کیف‌قاپی و کاهش ۶.۵ درصدی کش و روزنی شد.

افزایش ۴.۲ درصدی توان کشف پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه کل سرقت‌ها در استان اصفهان طی نوروز سال جاری ۲.۳ درصد کاهش یافته است، ادامه داد: در این مدت توان کشف پلیس آگاهی استان نسبت به طرح نوروزی سال گذشته ۴.۲ درصد افزایش پیدا کرد.

وی از کشف ۱۷۰ میلیارد ریال اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در نوروز سال جاری و تحویل آنها به مال‌باختگان خبر داد و تصریح کرد: اموال کشف شده شامل خودرو، موتورسیکلت، طلاجات، لپ‌تاپ، لوازم صوتی و تصویری، لوازم و قطعات خودرو هستند.

انهدام دو باند سرقت در نوروز سال جاری

سرهنگ ترکیان به انهدام دو باند سرقت در نوروز سال جاری اشاره و اضافه کرد: یکی از این باندها در زمینه سرقت تحت پوشش مأمور فعالیت می‌کردند که با تلاش کارآگاهان در استان فارس شناسایی و دستگیر شدند و باند دیگر نیز در زمینه سرقت از مغازه‌ها فعال بودند.

وی خاطرنشان کرد: در طرح نوروزی سال جاری که از بیست‌وپنجم اسفند تا چهاردهم فروردین‌ماه اجرا شد، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان ۲۶۱ دستگاه خودرو و ۱۸۶ دستگاه موتورسیکلت در سطح استان کشف و به مال‌باختگان مسترد شد.

کد خبر 565788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.