تدوین بسته تشویقی ساخت‌وساز در اصفهان

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری تصمیم گرفته است در موضوع دریافت پروانه در بازه زمانی محدود شرایط را به مانند شرایط سال گذشته نگه دارد؛ با اینکه می‌داند قیمت تمام شده کارهایی که انجام می‌دهد، افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار، ایمنا، محسن رنجبر امروز _یکشنبه، چهاردهم فروردین‌ماه_ در سی‌وششمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مدیریت شهر کمک به صنعت ساخت‌وساز در شهر به عنوان پیشران حوزه اشتغال است و در این راستا تأکیدات مقام معظم رهبری در این بخش نیز محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: مدیریت شهری اصفهان تصمیم گرفته است در موضوع دریافت پروانه در بازه زمانی محدود شرایط را به مانند شرایط سال گذشته نگه دارد؛ با اینکه می‌داند قیمت تمام شده کارهایی که انجام می‌دهد، افزایش خواهد یافت.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان تصریح کرد: مدیریت شهری سعی کرده است تا این شرایط به مردم منتقل نشود و با اعمال بسته تشویقی شرایط صدور پروانه ساختمانی را به حالت و شیوه سال گذشته برگرداند.

وی خاطرنشان کرد: حداقل افزایش هزینه در صدور پروانه ساختمانی ۱۰ درصد تعیین شده است، در حالی که حداقل حقوق کارگران ۵۶ درصد افزایش داشته است و به‌طور طبیعی قیمت تمام‌شده خدمات شهری نیز افزایش خواهد یافت، اما باید سعی کنیم این کمبود را از طریق بهره‌وری جبران کنیم.

رنجبر با بیان اینکه با بسته تشویقی ساخت‌وساز، عدالت اجتماعی را در خصوص صدور پروانه ساختمانی خواهیم داشت، ادامه داد: انتظار می‌رود با تصویب بسته تشویقی ساخت‌وساز از سوی شورای اسلامی شهر، شهروندان از این طرح ویژه استفاده کنند تا بتوانیم از این مسیر زیرساخت‌های شهر را توسعه دهیم.‌

کد خبر 565727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.