برپایی بیش از هزار باب چادر در بوستان‌های آبادان

شهردار آبادان گفت: در ایام تعطیلات و سفرهای نوروزی امسال، دو هزار و ۴۰۰ مسافر در کمپ‌های شهرداری آبادان اسکان یافتند و از خدمات این شهرداری بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با اوج گرفتن سفرهای نوروزی بعد از دو سال، شهرهای ایران شاهد حضور چشمگیر مسافران و گردشگران نوروزی بود. شهرداری‌ها به عنوان متولی اصلی ارائه خدمات شهری با فراهم‌سازی زمینه اسکان و خدمات‌رسانی، سعی در پذیرش حجم بی‌سابقه مسافران نوروزی داشتند.

به گزارش ایمنا، حسین حمیدپور در این خصوص اظهار کرد: با پیش‌بینی سفرهای نوروزی، دو کمپ در سالن ورزشی ولیعصر (عج) و سالن چند منظوره شهدای شهرداری آبادان با ظرفیت برپایی بیش از ۲۰۰ چادر برای گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: از ابتدای فروردین‌ماه سال جاری تا روز سیزدهم فروردین، بیش از یک هزار و ۵۰۰ چادر توسط مسافران نوروزی در پارک‌ها و بوستان‌های آبادان برپا شد.

شهردار آبادان با اشاره به استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از کمپ‌های شهرداری آبادان، خاطرنشان کرد: حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و آب شرب برای رفاه حال مسافران نوروزی در کمپ‌ها تدارک دیده شده بود.

حمیدپور گفت: امسال نیز با همت سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری آبادان، چهار دستگاه مینی‌بوس با استقرار در کمپ نوروزی، مسافرانی را که قصد بازدید از اماکن تفریحی و گردشگری آبادان را داشتند، جابه‌جا کردند.

وی ادامه داد: در راستای خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی ۱۲۰ چشمه سرویس بهداشتی در مناطق سه‌گانه شهری آبادان تدارک دیده شده بود.

شهردار آبادان گفت: در آخرین روز از تعطیلات نوروزی و در روز طبیعت، میان مسافران و گردشگران مستقر در پارک‌ها و بوستان‌های آبادان کیسه زباله توزیع شد.

کد خبر 565725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.