مدیریت سفر در اصفهان فصلی و مقطعی نباشد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پیشنهاد می‌کنم ستاد خدمات سفر اصفهان در طول سال فعال باشد، زیرا اصفهان شهری گردشگری است و نباید مدیریت سفر در اصفهان فصلی و مقطعی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه، چهاردهم فروردین‌ماه_ در نطق میان دستور نخستین جلسه علنی سال ۱۴۰۱ و سی‌وششمین جلسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: بخش‌های مختلف مدیریت شهری همچنین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در ایام نوروز برای هدایت و اسکان مسافران و پذیرایی از گردشگران خدمات خوبی انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: بهتر است ستاد خدمات سفر اصفهان در طول سال فعال باشد، زیرا اصفهان شهری گردشگری است و نباید مدیریت سفر در این کلان‌شهر فصلی و مقطعی باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اهمیت تولید ملی با نگاه دانش‌بنیان، گفت: تسهیلات لازم در این زمینه باید فراهم شود در این راستا باید جذب جوانان تحصیل‌کرده نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم نظارت شورای اسلامی شهر بر سایر سازمان‌ها، تصریح کرد: قوه قضائیه و واحدهای نظارتی باید در رابطه با ایجاد تسهیلات بر عملکرد دستگاه‌ها نظارت کنند؛ به این صورت که کارها پیچیده نشود و در واقع چوب لای چرخ مردم گذاشته نشود.

شریعتی با اشاره به مشکلات کارکنان در مدیریت شهری، گفت: در اجرای قوانین دچار مشکل هستیم و باید گفت بسیاری افراد در جای خود نیستند و نیروها در حال هرز رفتن هستند، در این زمینه نباید رفع تکلیف شود، سازمان‌های بالادستی موضوع را بررسی کنند که تصمیمات در به‌کارگیری نیروها به صورت حزبی و گروهی انجام نشود.

وی از رئیس‌جمهور درخواست کرد که سفر به اصفهان را در اولویت قرار دهد و گفت: اصفهان، شهری برخوردار نیست، مناطقی در این شهر وجود دارد که از مناطق کم‌برخوردار نیز ضعیف‌تر است، در برخی مناطق حاشیه‌ای هنوز فاضلاب وجود ندارد و درخواست می‌کنیم برای رفع مشکلات اصفهان در سفر رئیس‌جمهور تعجیل شود.

کد خبر 565675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.