مورینیو به یک خبرنگار: شجاع هستی اما در شلوارت خرابکاری می‌کنی!

سرمربی تیم رم، دست از جنگ و دعوا با خبرنگاران این شهر برنمی‌دارد و در تازه‌ترین نشست مطبوعاتی خود با یک خبرنگار، درگیری لفظی داشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، «ژوزه مورینیو» سرمربی رم، روز شنبه در یک نشست مطبوعاتی بار دیگر با خبرنگاران درگیر شد و به یکی از آنان گفت: تو جلوی من در شلوارت خرابکاری می‌کنی!

سرمربی سابق رئال مادرید، چلسی و منچستریونایتد پیش از سفر آخر این هفته تیمش به سمپدوریا در نشست مطبوعاتی حاضر شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. با این حال، وی در مدت حضورش در رم، همیشه با خبرنگاران درگیری‌های لفظی داشته و بارها حرف‌های باورنکردنی و عجیبی درباره آن‌ها گفته است.

آقای خاص در نشست مطبوعاتی با پاسخی که به یک خبرنگار داد، دوباره سوژه تمام رسانه‌های جهان شد و کار خبرنگاران را برای انتخاب یک تیتر از میان صحبت‌هایش ساده‌تر کرد. مورینیو در پاسخ به پرسش یک خبرنگار گفت: انتظار داشتم سوال شجاعانه‌تری بپرسی. دیروز صحبت‌های تو را از رادیو شنیدم؛ خیلی تهاجمی‌تر، خیلی انتقادی‌تر و خیلی خشن‌تر بودی. انتظار چنین سوال آسانی را نداشتم.

وی ادامه داد: نتیجه‌ای که به آن می‌رسم این است که شما در رادیو فوق‌العاده تهاجمی و فوق‌العاده خشن هستید، سپس به اینجا می‌آیید و در مقابل من در شلوار خودتان خرابکاری می‌کنید.

صحبت‌های آقای خاص خطاب به خبرنگار حاضر در نشست مطبوعاتی، اگرچه با واکنش فراوانی در رسانه‌ها همراه شد، با این حال این اولین بار نیست که مورینیو این‌طور در نشست‌ها صحبت می‌کند. او دفعات قبلی نیز جملات عجیب و زننده‌ای درباره خبرنگاران و حتی بازیکنان خود به کار برده بود.

تنها هشت ماه تا پایان این فصل از رقابت‌های سری آ باقی مانده و تیم مورینیو در حال حاضر جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است. آن‌ها شانس صعود به لیگ کنفرانس اروپا را دارند و در تلاشند تا همین جایگاه را تا پایان فصل حفظ کنند.

در همین حال، رقیب پایتخت یعنی لاتزیو تنها یک امتیاز از رم جلوتر است. یوونتوس، در رده چهارم و آخرین جایگاه صعود به لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و در حال حاضر فاصله هشت امتیازی با رم ایجاد کرده است.

کد خبر 565660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.