استقرار نیروهای سازمان آتش‌نشانی گرگان در ایستگاه‌های سیار

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: نیروهای سازمان همزمان با روز طبیعت و سیزده‌بدر با آمادگی کامل در مکان‌های تعیین شده مستقر هستند و تا زمان تخلیه تفرجگاه‌ها در ایستگاه‌‎های سیار خواهند ماند.

موسی‌الرضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تمهیدات این سازمان برای روز طبیعت، اظهار کرد: همزمان با سیزدهم فروردین‌ماه روز طبیعت سازمان آتش‌نشانی بنا به وظیفه و رسالتی که دارد، جهت پیشگیری از بروز هرگونه حادثه و کاهش خسارات ناشی از حوادث احتمالی، ماشین‌آلات و تجهیزات خود را در تفرجگاه‌ها و مکان‌های محل گردشگر شهروندان و مسافران مستقر کرده است.

وی افزود: استقرار یک ایستگاه عملیاتی سیار همراه با یک خودرو سنگین، یک خودرو سبک و یک دستگاه موتورسیکلت در محور ناهارخوران، استقرار یک ایستگاه عملیاتی سیار همراه با یک خودرو سنگین، یک خودرو سبک و یک دستگاه موتورسیکلت در محور هزار پیچ و استقرار یک دستگاه خودرو سنگین اطفائی در ابتدای النگدره از جمله اقدامات سازمان در روز طبیعت است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: گشت سیار سازمان در سطح شهر، آمادگی تیم کوهنوردی و غواصی سازمان، آمادگی نیروهای داوطلب جهت همکاری در صورت فراخوان سازمان و طراحی و انتشار پیام‌های ایمنی در روز سیزده بدر در فضای مجازی از دیگر اقدامات سازمان است.

صفری از شهروندان درخواست کرد در صورت وقوع هر حادثه‌ای با حفظ خونسردی محل حادثه را سریعاً ترک کنند، با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس بگیرند یا حادثه را به نیروهای مستقر در ایستگاه‌های سیار اطلاع دهند.

کد خبر 565417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.