فعالیت ۵۰۰ نیروی کنترل نظارت اصفهان در ایام نوروز

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از به‌کارگیری ۵۰۰ نفر نیرو کنترل نظارت در قالب اکیپ گشت‌های پیاده، خودرویی و موتوری جهت پیشگیری از تخلفات و همچنین راهنمایی و هدایت مسافران نوروزی در ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تعداد ۵۰۰ نفر از کارکنان اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری جهت حفظ نظم شهری و پیشگیری از بروز تخلفات شهری و به‌ویژه راهنمایی و اسکان مسافران در کمپ و ورزشگاه‌های مشخص شده در سه شیفت کاری مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به مردم شهر اصفهان و مسافران بوده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت گشت‌های ویژه ستاد پیشگیری و رفع تخلفات شهری در اصفهان تصریح کرد: از روز چهارشنبه _بیست‌وپنجم اسفندماه ۱۴۰۰_ تا ساعت هفت صبح دیروز _پنج‌شنبه، یازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۱_ تعداد ۵۲۴۹ چادر مسافرتی توسط نیروهای گشت ویژه این اداره کل از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان افزود: در صورتی که فرد یا مسافری، اقدام به برپایی چادر در سطح شهر اصفهان کند، مأموران تذکر می‌دهند و در محل می‌مانند تا چادر جمع شود.

وی تصریح کرد: از بیست‌وپنجم اسفندماه ۱۴۰۰ تا ساعت هفت صبح دیروز هدایت و ساماندهی ۷۰ نفر متکدی و ۱۶۲ نفر دست‌فروش در شهر انجام شد.

ابوطالبی افزود: در این بازه زمانی ۲۸۴ مورد تذکر بازاریاب اسکان غیرمجاز (کلید به دستان) انجام شد و در ۱۷ مورد نسبت به جمع‌آوری این افراد اقدام شده است.

وی با بیان این که از روز بیست‌وپنجم اسفندماه سال گذشته تا صبح یازدهمین روز از فروردین‌ماه سال جاری ۱۳۲۱۱ مورد راهنمایی خودروهای مسافران برای رسیدن به محل‌های اسکان یا دیگر مقاصد گردشگری و تفریحی شهر اصفهان انجام شده است، گفت: اکیپ‌های چهل‌وپنج‌گانه برای برخورد قانونی با مسافرانی که در شهر اقدام به برپایی چادر کرده‌اند یا جمع‌آوری افرادی که به عنوان بازاریاب در معابر شهری اقدام به جذب مسافر می‌کنند، فعال شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: از روز بیست‌وپنجم اسفندماه سال گذشته تا صبح دیروز مجموع اقدامات انجام شده توسط مأموران این مدیریت، ۱۸ هزار و ۹۹۳ مورد در بخش‌های جمع‌آوری چادر مسافرتی، هدایت و ساماندهی متکدیان، ساماندهی دست‌فروشان، تذکر به بازاریابان اسکان غیرمجاز (کلید به دستان) و راهنمایی خودروهای مسافران بوده است.

کد خبر 565187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.