دعوت از سرمایه‌گذاران برای ورود به عرصه گردشگری اصفهان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: در یک مدل کاملاً برد-برد از سرمایه‌گذاران برای حضور پررنگ و سرمایه‌گذاری در عرصه تفریحی شهر اصفهان دعوت می‌کنیم تا هم زمینه توسعه تفریح در شهر و هم منفعت اقتصادی آنها فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ساکت در ویژه‌برنامه نوروزی چهارباغ با اشاره به آغاز سال جدید، اظهار کرد: با فروکش کردن شرایط کرونایی، اکنون بار دیگر فرصتی ایجاد شده است که مردم می‌توانند از ظرفیت‌ها و پهنه‌های فرهنگی و تفریحی موجود بهره‌مند شوند.

وی افزود: شهرداری اصفهان در راستای شعار «اصفهان من، شهر زندگی»، به فضاهای تفریحی نگرش ویژه‌ای دارد، همچنین شورای اسلامی شهر اصفهان نیز نگاه و تأکید دارد که به واسطه توسعه ظرفیت‌هایی سیاحتی، فرهنگی و ورزشی که در عنوان شرکت تحت فعالیت ما بوده است، حال دل مردم بهتر شود.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان ادامه داد: یکی از اصولی‌ترین، بدیهی‌ترین و مهم‌ترین موضوعات در حوزه فعالیت ما بحث استاندارسازی این اماکن است زیرا هنگام استفاده از تله‌کابین صفه، تله‌سیژ ناژوان و بهره‌مندی از زیبایی‌های اصفهان، نخستین دغدغه، پیش از تهیه بلیت، اطمینان از ایمنی و استاندارد آن ظرفیت گردشگری است.

بیش از ۵ هزار اقدام عمرانی، فنی و عملیاتی در شرکت توسعه گردشگری سپاهان

وی تصریح کرد: برای آن که زمینه دریافت مجوز بهره‌برداری از دو پهنه ابرسازه تفریحی اصفهان فراهم شود، تلاش‌های زیادی از سوی همکاران انجام شد و بیش از پنج هزار اقدام عمرانی، فنی، عملیاتی، هویتی و خدماتی در سه ماه اخیر برای استانداردسازی تله‌کابین صفه، تله سی‌یژ ناژوان و تمدید مجوز بهره‌برداری شهر رویاها صورت پذیرفته است و با حساسیت‌های به حق اداره‌کل استاندارد استان اصفهان و تیم بازرسی سازمان ملی استاندارد، توانستیم مجوز بهره‌برداری این دو ابرسازه تفریحی و تمدید مجوز شهر رویاها را دریافت کنیم که این اتفاق خوشایند در بیست‌وششم اسفندماه برای تله‌سی‌یژ ناژوان و بیست‌وهشتم اسفندماه برای تله‌کابین صفه رقم خورد.

ساکت با بیان این که در حال حاضر، هر سه مجموعه تله‌کابین صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و شهر رویاها توانسته‌اند مجوزهای استاندارد بهره‌برداری را دریافت کنند، تاکید کرد: از اینجا به بعد نوبت مردم و گردشگران است که از این ظرفیت بهره کافی را ببرند.

وی تصریح کرد: از جمله کارهای صورت گرفته در چندماهه اخیر در شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان آن است که پهنه عملکردی شرکت از مدیریت ابرسازه‌های تفریحی فراتر رود، به این معنا که به طراحی بازی‌های بومی و خانوادگی رو آوردیم تا به آنها اصالت و هویت دهیم.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان ادامه داد: تصمیم ما بر آن است که به مردم و دیگران حال خوب هدیه دهیم که امیدواریم با همراهی مردم این تفکر و دیدگاه را در سطح اصفهان و کشورمان توسعه و گسترش دهیم، همچنین از راهنمایی‌های هیئت مدیره شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و تلاش‌های کارکنان این شرکت نهایت تشکر را دارم زیرا با تلاش خود در سه ماهه اخیر کار بزرگی را رقم زدند.

وی پیرامون چشم‌اندازهای شرکت توسعه، خاطرنشان کرد: تلاش برای حال خوبِ دلِ مردم یکی از گام‌های مهمی بود که برداشته شد و نزدیک به ۱۲۰ هزار نفر در ایام نوروز از ظرفیت‌های گردشگری صفه، تله‌کابین صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و شهر رویاها استفاده کرده‌اند؛ از سوی دیگر طرح‌های توسعه‌ای ویژه‌ای با توجه به بضاعت فنی خوب و کارکنان توانمند و آگاه به ظرفیت‌های تفریحی داریم.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان این که وجود امکاناتی همچون سورتمه، چرخ و فلک به عنوان چشم اصفهان و پارک آبی حق مردم اصفهان و ایران زمین است، تصریح کرد: دنبال کردن فاز دوم تله‌سی‌یژ ناژوان و اضافه کردن ظرفیت‌های بازدید از پهنه ریه تنفسی شهر اصفهان از ناژوان که حق مردم اصفهان است از دیگر موضوعات مهمی به‌شمار می‌رود که مورد پیگیری قرار دارد و در این زمینه تلاش‌های زیادی از سوی همکاران ما انجام شده است.

وی گفت: اکنون دست و کارت دعوت ما به سمت سرمایه‌گذاران دراز شده است و در یک مدل کاملاً برد-برد این قول را به آنها می‌دهیم که اگر در این راستا بر پهنه‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سرمایه‌گذاری کنند، آورده خوبی برای آنها به همراه خواهد داشت.

ساکت پیرامون اولویت‌های شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، تصریح کرد: این یک روند، روال و دغدغه از طرف مجموعه همکاران در شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی است که با حمایت‌های شهردار اصفهان و معاون مالی و اقتصادی وی اتفاق افتاد، نگاه ویژه‌ای به این حوزه وجود دارد.

وی افزود: نگاه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان پس از استانداردسازی‌های صورت گرفته، این است که باید نقطه‌گذاری تفریحی را در شهر توسعه دهیم، به این معنا که پهنه‌های عملکردی حوزه تفریح و سیاحت و بهتر شدن حال مردم را مورد توجه قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اظهار کرد: نقطه‌هایی که منجر می‌شود مردم محل خاصی چون شهر رویاها و یا ابرسازه‌های تفریحی را انتخاب کنند، مورد توجه است و قطعاً در سال آینده گزارش قابل قبولی از این شروع به مردم و مسئولان ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به شعار شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، گفت: تغییر هویت بصری و شعار شرکت یکی از دغدغه‌های مورد توجه در شرکت توسعه بود که در این راستا اتاق فکر تشکیل شد و با فراخوانی که به ۱۶۰ همکار تلاشگر که در ظرفیت‌های این شرکت در حال فعالیت و خدمت‌رسانی هستند به شعار «باهم بهتریم» دست یافتیم.

ساکت ادامه داد: در مجموعه ما با حضور سرمایه‌گذار، کارکنان و خانواده‌ها با کنار گذاشتن فضای مجازی همه باهم و در کنار یکدیگر بهتر می‌شوند، یکی از ظرفیت‌های شرکت تولید بومی است که به سمت بازی‌های بومی که حس نوستالژیک را انتقال می‌دهد رفته‌ایم که موجب دور شدن از فضای مجازی و نزدیک شدن اعضای خانواده به یکدیگر می‌شود که این موضوع در راستای شعار باهم بهتریم است.

وی با اشاره به فعالیت‌های مختلف صورت گرفته در چند ماه اخیر، گفت: جابه‌جایی وزنه ۶۰ تنی مهار تله‌کابین صفه و مهار کابل اصلی تله‌کابین و دمونتاژ سیستم درایو و فلکه اصلی تله‌کابین، خارج کردن شفت اصلی تله‌کابین از داخل فلکه اصلی (بولویل) و انجام اصلاحات و تغییرات لازم و ساخت شفت اصلی بر اساس متریال مورد نیاز به منظور استانداردسازی موارد و انجام تست‌های مربوطه بر روی تمامی بخش‌های مد نظر استاندارد نظیر شفت‌های سیستم کشش و شفت اصلی فلکه هرز گرد، کالسکه سیستم کشش و قفل‌های تله‌کابین از جمله این اقدامات مهم بود.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان افزود: همچنین مونتاژ فلکه هرز گرد و شفت اصلی آن، مونتاژ کالسکه سیستم کشش، مونتاژ قفل‌ها و اور هال کابین‌ها و مونتاژ تمامی قرقره‌ای سیستم کشش پس از تست و تأیید شرکت بازرسی اداره کل استاندارد از جمله این اقدامات به شمار می‌رفت.

وی تصریح کرد: تهیه چندین نمونه متریال موجود بازار، جهت ساخت شفت اصلی تله کابین و انجام آزمون‌های مربوطه در خصوص تأیید متریال توسط شرکت بازرسی اداره کل استاندارد، اخذ تاییدیه سیستم ارتینگ و صاعقه‌گیر، دکل‌ها، ایستگاه‌های یک و دو تله کابین و حفاری و ایجاد ارتفاع استاندارد از سطح زیر کابین‌ها تا سطح زمین در مسیر خط تله کابین داخل کوهستان در تله‌کابین صفه انجام شد.

ساکت گفت: در تله سی‌یژ ناژوان نیز سندبلاست و پوشش رنگ پایه‌های ایستگاه یک و دو، آزادسازی کابل اصلی و مهار آن، دمونتاژ، اصلاح و مونتاژ فریم‌چرخ‌های موجود در خط بر اساس استانداردهای شرکت بازرسی سازمان ملی استاندارد (مونتاژ تعداد ۱۲ عدد فریم چرخ دکل‌های تله سی‌یژ)، اورهال سیستم قفل و هنگر های خط تله سی یژ، ساخت قطعات تفلونی مورد نیاز خط، ساخت لاستیک چرخ دکل، باله چرخ و ساخت ۴۰ عدد از شفت‌های مردود پس از تأیید متریال توسط شرکت بازرسی اداره کل استاندارد و تعویض کلیه صندلی‌های مجموعه تله سی‌یژ ناژوان با مدل جدید بر اساس استانداردهای سازمان ملی استاندارد انجام شد.

کد خبر 564843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.