رگبار پراکنده و رعد و برق پدیده غالب غرب و شمال اصفهان/افزایش ۳ درجه‌ای هوا

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت ناپایداری‌های همرفتی بر روی استان از روز پنجشنبه خبر داد و گفت: از فردا این ناپایداری‌ها به شکل افزایش ابر و گاهی رگبار پراکنده و رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید به ویژه در نیمه غربی و شمال استان اتفاق می‌افتد.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده جوی نسبتاً پایدار طی امروز بر روی استان است و در این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق استان، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی از فعالیت ناپایداری‌های همرفتی بر روی استان از روز پنجشنبه خبر داد و افزود: از فردا این ناپایداری‌ها به شکل افزایش ابر و گاهی رگبار پراکنده و رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید به ویژه در نیمه غربی و شمال استان اتفاق می‌افتد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش یک تا سه درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: دمای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های شبانه‌روز آینده به ۲۲ درجه و در خنک‌ترین ساعت‌ها به سه درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی سردترین نقطه استان را بوئین‌ومیاندشت و چادگان با دمای منفی دو درجه سانتی‌گراد معرفی کرد و ادامه داد: گرم‌ترین شهرستان نیز خور با دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد است همچنین احتمال رگبار پراکنده در مرکز استان نیز وجود دارد اما این موج گذرا خواهد بود و تا روز جمعه ادامه نخواهد داشت.

کد خبر 564825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.