تامین مصالح مورد نیاز ۶ ماهه پروژه‌های عمرانی/ روند آزادسازی رینگ چهارم سرعت می یابد

شهردار اصفهان با بیان اینکه روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ مصالح مورد نیاز پروژه‌های عمرانی شهر همچون قیر و میلگرد خریداری شده است، گفت: این مصالح تأمین کننده نیازهای شش ماه آینده پروژه‌های عمرانی است.

علی قاسم‌زاده در حاشیه جلسه بررسی پروژه حلقه حفاظتی شهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روند اقدامات انجام شده در این پروژه مطلوب است و مهم‌تر اینکه پروژه‌های عمرانی امسال از ششم فروردین فعالیت خود را آغاز کردند که این امر نوید بخش آغاز سالی پرتلاش برای مدیریت شهری است.

وی با تاکید بر اینکه مصالح مورد نیاز پروژه‌های عمرانی همچون قیر و میلگرد در روزهای پایانی سال گذشته پیش‌بینی و خریداری شده است، افزود: این مصالح به اندازه کافی و برای شش ماه آینده تأمین شده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه انتظار می‌رود مردم، شهرداری را برای انجام آزادسازی‌ها یاری کنند، ادامه داد: احداث حلقه حفاظتی باعث روان شدن ترافیک شهر و انتقال بخشی از ترافیک رینگ سوم به رینگ چهارم خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه مدیریت شهری و مردم در شهر مسائل زیست‌محیطی است، خاطرنشان کرد: مردم حق دارند بهتر و راحت‌تر در شهر نفس بکشند که در این زمینه یکی از راهکارهای اساسی، مدیریت ترافیک است و رینگ چهارم نیز در هدایت بخشی از ترافیک مرکز شهر به حاشیه بسیار کمک می‌کند.

قاسم‌زاده با تاکید بر اینکه در بخش آزادسازی باید فهم مشترک بین شهرداری و دستگاه‌های ذی‌ربط شکل بگیرد، گفت: شهر یک حقیقت واحد است و همه ما جز سلول‌های این بافت واحد هستیم، لذا اگر فهم مشترک شکل بگیرد، نگاه ما فرا سازمانی خواهد شد و واقعیت بزرگ‌تری را می‌بینیم که به نفع همگان است.

وی با بیان اینکه بخشی از مصوبات جلسه امروز مربوط به آزادسازی‌ها بود، از این رو مقرر شد با تشکیل یک کارگروه روند آزاد سازی‌ها با تمرکز بیشتری پیش رود، تصریح کرد: مانعی در مسیر پروژه وجود داشت که مجبور شدیم طرح پروژه را تغییر دهیم، البته طراحی جدید برای تصویب به شورای سیاست‌گذاری خواهد آمد.

کد خبر 564801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.