۹ خبر از سرای نوروزی منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: کارناوال شادی و استقبال از نوروز ۱۴۰۱ به وقت زندگی در سطح محلات منطقه با اجرای برنامه‌های متنوع خبر بهار منجی و بهار طبیعت را با شور و شادمانی در میان مردم طنین‌انداز کردند.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده در منطقه ۹ شهرداری برای نوروز ۱۴۰۱، اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات اصفهان با عنوان سرای مهر با ۶۰ غرفه در بوستان مهر جنب کوه آتشگاه از بیست‌وهفتم اسفندماه سال گذشته تا پایان سیزدهم فروردین سال جاری به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: اجرای نمایش‌های خیابانی، پخش موسیقی اقوام، اجرای نمایشی حاجی فیروز همراه با فرم‌های نمایشی محلی و اقوام، کلاه قرمزی و عمو نوروز از ویژه برنامه‌های ستاد هدایت غرب اصفهان در منطقه ۹ است که لحظات خوشی را برای مسافران و شهروندان فراهم کرده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: جشنواره بازی‌های خانوادگی شامل بازی‌های آبی، تحرکی و فکری در کنار جشنواره بازی‌های ورزشی شور و هیجان ویژه‌ای را برای لحظاتی که نوجوانان در کنار پدر یا مادر خود در این مسابقات شرکت می‌کنند، به‌وجود آورده است.

وی گفت: برگزاری جنگ رادیو ترکیبی شامل نمایش رادیویی، موسیقی، حاجی فیروز، خواننده، گزارشگر و گفت‌وگو با مسافران نوروزی، غرفه‌های کودک با بازی‌های کودکان، نقاشی و رنگ‌آمیزی، غرفه مشاوره و ارائه خدمت به صورت فردی و خانوادگی به افراد متقاضی از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه ۹ شهرداری ویژه ایام نوروز است‌.

وی با اشاره به ابراز خرسندی شهروندان از برنامه‌های شاد فرهنگی اجرا شده در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: جشن اختتامیه ویژه برنامه‌های فرهنگی نوروز ۱۴۰۱ روز دوازدهم فروردین‌ماه در محل بوستان مهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 564733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.