ترس یوونتوسی‌ها از پائولو؛ دیبالا به بانوی پیر خیانت می‌کند؟

پائولو دیبالا تابستان امسال به صورت رایگان یوونتوس را ترک خواهد کرد اما باید دید که تصمیم او برای ادامه فوتبالش لیگ برتر انگلیس خواهد بود یا به لالیگا می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حتماً در جریان هستید که پس از سال‌ها پوشیدن پیراهن راه راه تورین؛ پائولو دیبالا یووه را ترک خواهد کرد؛ چرا که دیگر در برنامه‌های بیانکونری جایی ندارد. "بلز ماتویدی" یکی از بسیاری از بازیکنان سابق یوونتوس بود که از خبر تمدید نشدن قرارداد پائولو دیبالا غافلگیر شد.

هافبک سابق بیانکونری به گاتزتا دلو اسپورت گفت: "فکر نمی‌کنم جایگزینی او، اصلاً آسان باشد. او در طول سال‌ها کارهای خارق‌العاده‌ای انجام داده است، هواداران او را می‌پرستند و هرگز او را فراموش نخواهند کرد. اما من مطمئن هستم که او باشگاهی را پیدا خواهد کرد که به او امکان پیشرفت و عملکرد خوب را بدهد."

ماتوئیدی مطمئناً درست گفته است که می‌گوید جایگزین کردن بازیکنی که ۱۱۳ گل در تمام رقابت‌ها برای این باشگاه به ثمر رسانده است، برای یوونتوس دشوار خواهد بود. با این حال، همان‌طور که "مائوریتزیو آریوابنه" مدیرعامل یووه گفت، دیبالا پس از ورود دوسان ولاهوویچ در ژانویه، دیگر در پروژه ورزشی آن‌ها "مهره اصلی" نبود، به این معنی که حفظ بازیکن ۲۸ ساله با قراردادی چند میلیون یورویی، که مدام مستعد آسیب‌دیدگی است، سودی برای آن‌ها نداشت‌.

شاید برای دیبالا ناامیدکننده‌تر این باشد که او ممکن است آن‌طور که ماتوئیدی معتقد است، باشگاهی را پیدا نکند که کاملاً با مهارت‌هایش مناسب و سازگار باشد. بازیکن ملی‌پوش آرژانتینی با توجه به اینکه او تابستان امسال بدون هیچ هزینه‌ای در دسترس خواهد بود، هیچ علاقه‌مندی نخواهد داشت و ممکن است گزینه‌های جذابی که می‌خواهد نداشته باشد.

همان‌طور که در ادامه قابل مشاهده است، تعداد کمی از تیم‌های برتر در حال حاضر منابع لازم برای اضافه کردن دیبالا را به تیم خود دارند، حتی اگر در پایان فصل اوضاع تغییر کند.

اتلتیکو مادرید:

دیگو سیمئونه "از دوران جوانی" حرفه دیبالا را دنبال می‌کرد و با علاقه تماشا می‌کرد که هم‌وطنش قبل از تبدیل شدن به ستاره یوونتوس، در پالرمو نامی برای خود دست و پا کرد؛ با این حال، سرمربی اتلتیکو در سال ۲۰۱۸ هنگامی که یک ملاقات اتفاقی در یک رستوران مادرید با دیبالا ترتیب داد تا به شکل پنهانی برای جذب مهاجم یووه مذاکره کند، به تصویر کشیده شد و برای همین به شدت به رسانه‌ها حمله کرد.

با توجه به اینکه در بین وقفه بازی‌های ملی هستیم، هنوز مشخص نیست سیمئونه در مورد گزارشگرانی که دیبالا را با انتقال به واندا متروپولیتانو مرتبط می‌کنند، چه می‌گوید، اما می‌توان مطمئن بود که این موضوع در کنفرانس مطبوعاتی او قبل از بازی روز شنبه با آلاوس در لالیگا مطرح خواهد شد.

تنها چیزی که در حال حاضر می‌توانیم بگوییم این است که علی‌رغم تحسین آشکار سیمئونه از هموطن آرژانتینی خود، همچنان بعید به نظر می‌رسد که دیبالا در اتلتیکو حضور پیدا کند. در حالی که انتظار می‌رود لوئیس سوارز در تابستان امسال جدا شود و با این حال نیاز به آوردن شماره ۹ وجود دارد، روخی‌بلانکوها در حال حاضر از نظر بازی‌ساز و مهاجمان پشتیبان خوب هستند. اگر یک بازیکن از بین آن خل کورئا، ژائو فلیکس، ماتئوس آکونا یا آنتوان گریزمان نیز در این تابستان جدا نشوند، سیمئونه به سادگی نمی‌تواند خرید دیبالا را توجیه کند.

ترس یوونتوسی‌ها از پائولو؛ دیبالا به بانوی پیر خیانت می‌کند؟

منچستر یونایتد:

اجتناب ناپذیر بود که به محض تأیید خروج قریب‌الوقوع دیبالا از یوونتوس، او به منچستریونایتد لینک شود. به هر حال، او در سال ۲۰۱۹ به شدت به انتقال به اولدترافورد به عنوان بخشی از قراردادی، نزدیک شد که روملو لوکاکو در جهتی دیگر به تورین می‌رفت. در آن زمان، احتمال جدایی از یووه اشک‌های دیبالا را کاهش داده بود، اما حالا ایده رفتن به یونایتد ممکن است همان اندوه را برانگیزد!

با این حال، اگر یونایتد همچنان به دیبالا علاقه‌مند باشد، جای تعجب خواهد بود. او مطمئناً هیچ‌یک از مشکلات آنها را حل نخواهد کرد. مسلماً، یونایتد باید در تابستان امسال خط حمله خود را تقویت کند، اما با توجه به اینکه ادینسون کاوانی در آستانه جدایی است و آینده کریستیانو رونالدو نامشخص است، تمرکز آنها بر جذب یک مهاجم مرکزی پر جنب و جوش است، در حالی که آنها همچنین به دنبال یک هافبک آزاد و بدون قرارداد، برای جایگزینی پل پوگبا هستند. بنابراین، دیبالا به هیچ وجه مناسب نیست.

ممکن است یونایتد را با خریدهای عجیب و غریب بشناسیم در حالی که با فاش شدن نام سرمربی دائمی جدید، همه چیز ممکن است تغییر کند، اما این حرکت مهم در حال حاضر اصلاً منطقی نیست.

ترس یوونتوسی‌ها از پائولو؛ دیبالا به بانوی پیر خیانت می‌کند؟

پاری سن ژرمن:

پاری سن ژرمن تک تک بازیکنان مطرح بازار را جذب می‌کند، بنابراین دیدن پیوند رهبران لیگ یک با دیبالا تعجب‌آور نیست. مدیر ورزشی لئوناردو مطمئناً عاشق خرید در سری آ است، در حالی که پاریسی‌ها تابستان گذشته، بازیکنان آزاد را یکی پس از دیگری جذب کردند. با این حال، "بزرگترین پنجره نقل و انتقالات تاریخ فوتبال" تا کنون، یک فاجعه مطلق برای پاری سن ژرمن است که پس از آخرین تسلیم شدن خود در لیگ قهرمانان مقابل رئال، در آشفتگی کامل به سر می‌برد.

در واقع، در حالی که مطالبات دستمزد دیبالا برای باشگاه پایتخت مطلقاً مشکلی نخواهد بود، که می‌تواند در تابستان امسال جای خالی زیادی برای پر کردن خط حمله داشته باشد، با توجه به اینکه کیلیان امباپه قرار است به رئال مادرید برود، پیش‌بینی برنامه‌های PSG در حال حاضر غیرممکن است، حتی نمی‌دانیم که سرمربی فصل آینده چه کسی خواهد بود، در حالی که آینده کل پروژه قطری در پارک دو پرنس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بنابراین، دیبالا در حال حاضر در لیست اولویت‌های PSG قرار ندارد.

ترس یوونتوسی‌ها از پائولو؛ دیبالا به بانوی پیر خیانت می‌کند؟

بارسلونا:

به گفته ایجنت سابق دیبالا، بارسلونا برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ برای جذب این مهاجم پرس و جو کرد. خود دیبالا مدتی بعد اعتراف کرد که می‌خواست در کنار لیونل مسی بازی کند، اما می‌توانست آن "رؤیا" را با آرژانتین محقق کند. اما چیزی که بعداً مشخص شد این بود که این دو بازیکن با هم ناسازگار بودند. دیبالا حتی اعتراف کرد که برای او کار سختی بود که در همان تیم مسی فضا پیدا کند، که در آن زمان طوفان رسانه‌ای زیادی به پا کرد و در نهایت باعث عذرخواهی شد. بنابراین، با توجه به اینکه مسی نیوکمپ را ترک کرده است، ممکن دیبالا با تأخیر به آبی اناری‌ها بپیوندد؟ بارسلونا این روزها عاشق یک انتقال رایگان خوب است، زیرا از نظر مالی به دلیل هزینه‌های بی پروای رئیس قبلی، ویران شده است.

همچنین باید دید که آیا عثمان دمبله پس از پایان قراردادش در تابستان امسال باشگاه را ترک خواهد کرد یا خیر، و هنوز تأیید نشده است که آیا قرارداد قرضی آداما ترائوره دائمی خواهد شد، بنابراین ممکن است خلأهایی برای پر کردن خط حمله وجود دارد، با این حال، بارسلونا به لطف خریدهای هوشمندانه و انبوهی از بازیکنان جوان آینده‌دار، دوباره زیر نظر ژاوی به دوران خوب برگشته، و این سوال باید مطرح شود: آیا دیبالا واقعاً برای ترکیب ۴-۳-۳ مورد علاقه مربی، مناسب است؟ در واقع، یک قمارباز احتمالاً بیشتر از پیوستن دیبالا از یووه، تمایل دارد برای بازگشت مسی به نیوکمپ در این تابستان، پول بگذارد.

آث میلان:

پائولو مالدینی و باشگاه، در طی چند سال گذشته کار فوق‌العاده‌ای برای کاهش دستمزد در سن‌سیرو انجام داده‌اند، در حالی که در همان زمان روسونری‌های بی‌احتیاط را با خریدهای زیرکانه، به سمت فتح اسکودتوی این فصل سوق داده است. آیا دیبالا می‌تواند تغییر دهنده احتمالی بعدی روند باشد؟ در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد، با توجه به اینکه براهیم دیاز هنوز به طور پراکنده می‌درخشد، میلان به وضوح علاقه‌مند به جذب یک شماره ۱۰ درجه یک نیست. مطالبات حقوقی می‌تواند برای چنین باشگاه‌های محتاط؛ بسیار دشوار باشد. با این حال، اگر قرارداد زلاتان ابراهیموویچ تمدید نشود، حداقل جایی برای بازیکنان مطرح وجود خواهد داشت.

ترس یوونتوسی‌ها از پائولو؛ دیبالا به بانوی پیر خیانت می‌کند؟

تاتنهام:

درست است که آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، یک سال قبل از پیوستن دیبالا از پالرمو، یوونتوس را ترک کرده بود، اما مدیر ورزشی فعلی اسپرز، فابیو پاراتیچی، همچنان در تورین بود و در کنار په په ماروتا کار می‌کرد، زیرا بیانکونری‌ها یکی از آینده دارترین بازیکنان جوان سری آ را به دست آوردند. این پیوند، همراه با تلاش فوق برای جذب دیبالا در سال ۲۰۱۹، توضیح می‌دهد که چرا اکنون قضیه انتقال به شمال لندن مطرح است. با این حال، باز هم، متغیرهای زیادی در اینجا وجود دارد.

اگر اهداف اصلی نقل و انتقالات مربی ایتالیایی به دست نیاید، آیا کونته پس از تابستان باقی خواهد ماند؟ آیا او حتی یک مهاجم پشتیبانی مانند دیبالا را می‌خواهد، درحالی که او یک بازیکن با کلاس مانند سون هیونگ مین دارد که در کنار هری کین در خط حمله بازی می‌کند؟ و مرد انگلیسی چطور؟ آیا او در پایان یک فصل دیگر بدون جام و برای دستیابی به موفقیت ملموس در جایی دیگر، لندن را ترک خواهد کرد؟ علاوه بر این، آیا دیبالا در ۲۸ سالگی واقعاً می‌خواهد به باشگاهی بپیوندد که بعید است فصل آینده در لیگ قهرمانان بازی کند؟ سوالات بسیار زیاد است، اما در حال حاضر قطعیت بسیار کمی در مورد مسائل وجود دارد.

اینتر:

این انتخابی است که هواداران یوونتوس بیش از همه از آن می‌ترسند و به طرز جالبی از دیدگاه برخی از آنها آنها، حرکتی است که مسلماً منطقی‌تر است. دیبالا می‌خواست در تورین بماند. او نه تنها از رفتنش ناراحت است، بلکه از نحوه برخورد نیز ناراحت است. بنابراین، انتقال به منفورترین رقبای یووه، بهترین راه برای گرفتن انگشت اتهام به سمت کسانی است که او را به شیوه‌ای بد و ناگهانی دور انداخته‌اند. با این حال، پیوستن دیبالا به اینتر چیزی فراتر از خیانت یا انتقام خواهد بود. این احتمالاً منطقی‌ترین حرکت برای بازیکنی است که در ایتالیا به خوبی جا افتاده است. به یاد داشته باشید، ماروتا اکنون مدیرعامل اینتر است و او فقط یک استاد در بازار نیست که به خاطر انجام نقل و انتقالات رایگان فوق‌العاده، مشهور است. او همچنین مردی است که دیبالا را برای یووه به خدمت گرفت.

از منظر تیمی، هدف اصلی نراتزوری جذب یک مهاجم جوان در تابستان امسال است؛ چرا که ادین ژکو اوایل این ماه ۳۶ ساله شد و اکنون سن بالای خود را نشان می‌دهد، اما شایان ذکر است که الکسیس سانچز قرار است تابستان امسال ورزشگاه چوزپه مه‌آتزا را ترک کند و این اتفاق باعث ایجاد فضا در صورتحساب دستمزدی این تری‌ها برای یک مهاجم دوم دیگر می‌شود.

همچنین شایان ذکر است که اینتر حتی ممکن است به پیشنهادات برای ارزشمندترین بازیکن خود، لائوتارو مارتینز، در تابستان امسال گوش دهد، با توجه به خرج بالایی که او دارد و فرصتی که فروش او برای بازسازی کامل خط حمله ایجاد می‌کند. بدیهی است که دادن یک قرارداد پرسود به دیبالا به دلیل مشکلات مصدومیت او، یک ریسک است، اما ممکن است ماروتا مایل به قبول آن باشد، زیرا هیچ هزینه‌ای برای این انتقال وجود ندارد و کاملاً رایگان است.

کد خبر 564471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.