ترمیم حفره و خط لوله چهاراه فلسطین تا صبح/باز شدن یک لاین برای تردد خودروها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه عملیات ترمیم حفره و خط لوله در چهاراه فلسطین، انتهای خیابان آمادگاه تا صبح به طول می‌انجامد، گفت: ورودی خیابان آمادگاه به طور موقت مسدود شده بود اما با توجه به ترافیک ایجاد شده، شرایطی ایجاد شد که یک لاین برای عبور خودروها در خیابان آمادگاه باز شود.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه شکستگی لوله آب شرب در خیابان آمادگاه، اظهار کرد: درحال‌حاضر تیم‌های فنی آب و فاضلاب، شهرداری و مترو درحال ترمیم حفره و خط لوله هستند و این عملیات تا صبح طول می‌کشد.

وی با بیان اینکه این حادثه منجر به قطع موقتی آب در منطقه شده بود اما آب منطقه درحال‌حاضر وصل شده است و محدودیت آب وجود ندارد، افزود: ورودی خیابان آمادگاه نیز به طور موقت مسدود شده بود اما با توجه به ترافیک ایجاد شده، شرایطی ایجاد شد که یک لاین برای عبور خودروها در خیابان آمادگاه باز شود.

انجام هرگونه حفاری طی هماهنگی با شرکت‌های خدمات‌رسان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درخصوص علت حادثه، تصریح کرد: حفاری‌هایی طی عملیات خط دو مترو در منطقه درحال انجام بود که منجر به شکستگی خط لوله ۲۰۰ آب شرب و ایجاد حفره‌ای با وسعت تقریباً ۳۰ متر مربع در انتهای خیابان آمادگاه چهارراه فلسطین، شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله جریان آب قطع شد و تیم‌های اداره گاز و مخابرات نیز در محل حادثه حضور پیدا کرده و نسبت به کنترل شرایط اقدام کردند، خاطرنشان کرد: هرگونه حفاری باید طی هماهنگی با شرکت‌های خدمات‌رسان نظیر آب و گاز انجام شود تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

کد خبر 564458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.