عصرانه خبری شهرهای ایران در هشتم فروردین‌ماه

در این بسته خبری از استقبال ۱۰ هزار نفری از برنامه‌های نوروزی زرند تا پذیرش ۴۶۷ فوتی در آرامستان‌های قزوین و نرخ جدید کرایه تاکسی در یاسوج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اعلام نرخ جدید کرایه‌های تاکسی شهر یاسوج

عبدی دانش‌مقدم، سرپرست سازمان حمل نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: نرخ کرایه با مصوبه شورای اسلامی شهر و تأیید کمیسیون تطبیق فرمانداری صورت می‌گیرد و به شهرداری اعلام می‌شود.

۳۰ هکتار، بافت فرسوده فرون‌آباد

احسان درویشی، شهردار فرون‌آباد از توابع شهرستان پاکدشت گفت: این شهر از ۳۰ هکتار بافت فرسوده برخوردار است که این امر، خدمت‌رسانی به ساکنان این مناطق را با مشکل مواجه کرده است.

بهره‌برداری از استخر ذخیره آب مجلسی

سبحان نظری، شهردار مجلسی گفت: به‌منظور مصرف بهینه آب با تلاش شورای شهر و مدیریت شهری، استخر ۵۱ هزار مترمکعبی ذخیره آب احداث و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

پذیرش ۴۶۷ فوتی در آرامستان‌های قزوین

عظیمی صدر، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین با توجه به آمار پذیرش درگذشتگان در سومین ماه زمستان، گفت: این سازمان در اسفندماه سالی که گذشت ۴۶۷ متوفی را پذیرش کرد.

انتصاب سرپرست جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری

طی حکمی از سوی جواد طالبی، شهردار ساری، احسان مرادی فر به سمت سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری منصوب شد.

استقبال ۱۰ هزار نفری شهروندان از جشن‌های نوروزی شهرداری زرند

علی ضیاءالدینی، شهردار زرند از اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرداری در سال ۱۴۰۱ خبر داد و با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی همواره در صدد است تا با برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در راستای تغییر روحیه شهروندان برنامه‌ریزی کند، گفت: فعالیت‌های خوبی را برای سال ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی کرده‌ایم و امیدواریم با همکاری مدیران ارشد شهرستان و شهروندان بتوانیم این برنامه‌ها را اجرایی کنیم.

آماده‌سازی مراکز تفریحی و بوستان‌های زرین‌شهر در ایام نوروز

حسین اسماعیلی‌احمدی، شهردار زرین‌شهر گفت: مراکز تفریحی و بوستان‌های سطح شهر، برای حضور شهروندان و مسافران در ایام نوروز مهیا شده است.

اجرای طرح نوروزی در پایانه مسافربری شهرداری رفسنجان

محمدرضا سلمانی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان از آمادگی کامل پایانه مسافربری برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: امسال هیچ‌گونه افزایش نرخی در اتوبوس‌های جاده‌ای و سواری‌های کرایه بین‌شهری نداریم.

کد خبر 564443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.